• Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
  • JC71

Hej flickor!

Har inte ork att läsa alla sidor som ni lyckats knopa ihop, men hopas att det är bra med er allesammans!!!

I dag har jag äntligen en ledig dag, ska ner på stan å kolla lite kläder. Tänkte väl käka något, så om någon har tid å lust med lite käk...slå en pling!

Jobbar helgen men är ledig månd-tisd om någon vill göra något!? Måndag har jag bara BM inbokat på förmiddan.

Krasmisar!

• JC71

Oj så det blev!! Å vad stavfel, sorry...

• Tre solstrålars mamma

Jc: Jag hittar jätte gärna på något på tisdag nästa vecka. På måndag har jag bm inskrivning på em så då hinner jag inte.

Darling: Näe, jag minns inte heller. Men kan väl kika lite om hittar det senare ikväll när har tid sitta här.

Nu ska jag mata skruttan sedan ska hon och jag ner på stan för lite ärenden. Ingen idé jag frågar nåogn om har lust ta en fika för det hopplöst såvida man inte sitter ute dåra.....men det rätt hopplöst det med eftersom hon springer så dant...*s*.

• Nitis77

Tack JC för idag ..så kul å ses!! *kramar om*
    Jonte har inte vaknat ännu , måste snart väcka honom..så han sover nåt inatt

Solis; förstod inte vad du menade?
    "Nitis: Det var en otroligt söööt liten kisse Fast jag vet ju att skenet bedrar..*s*! "

• Tre solstrålars mamma

Nitis: Jasså jag trodde du förstod.. Menade såklart att kattungar ju är så otroligt söta med så otroligt jobbiga att ha. De river sönder allt och busar runt hej vilt, hänger i gardinger är högt och lågt samtidigt och klöser med sina klor på en för de är så himla busiga. Det var det jag menade

• Nitis77

Haha..joo..visst är det så
    Men det är ju det som är charmigt..ialla fall till en början *s*
    Men måste säga att hittills har mina katter varit himla "väl uppfostrade" som små..dvs inga större olyckor har hänt skapat av dom
    Hoppas Gordon ( eller vad vi kommer döpa honom till?) är likadan

• Tre solstrålars mamma

Hihi... ja vi kanske haft "otur" med alla kattungar jag växt upp med. Alla har varit tokvilda som små och fullständigt "icke-tämjbara". Men sedan har de såklart blivit världens mysigaste väluppfostrade vuxna katter sedan, men tiden dit är ju inte å leka med...*s*

• Darling73

Restaurang förslag:

# Mongoliska : Lovan, Darling
    # La Tapita : Nitis, Solen, jordnöten, Darling,JC71
    # Atrium: Darling, Nitis, Äpplet, Solen
    # Tabazco: JC71, Äpplet,

hittade listan, och tror att det är den "sista"....
    så vad säger ni....nåja, långt kvar jag vet, men innan vi vet ordet av så är vi där...och vad jag vet så är La Tapita ganska litet, så där kanske man måste boka i tid för att få plats...OM vi skulle äta där menar jag...

nitis: förslag på namn till kissen...Skorpan.... den såg ju liksom ut som en sån tyckte jag...ja, ett förslag bara..

man kan aldrig vara nere med en ballong ~ nalle puh~
  • Nitis77

Namnet är ett jätte bra förslag *s*..passar ju in..då den yngste brodern i "Bröderna Lejonhjärta" kallades för skorpan

Men jag har fått nya bilder, och han har ett litet ledsamt uttryck, och påminner grymt om Garfield *asg*..lika stora ögon dessutom 

Håller m dig Darling..borde boka bord i god tid, så vi inte blir helt utan...det är som sagt var väldans litet ställe.

• Lovan

Vad menade du med "kill-letning" Darling? Förstod inte - men det kan å andra sidan bero på hur mycket klockan är...

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2