-
Så fortsätter vi här då alla glada kossor
-
Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2
-
Är så glad för D´s skull som nu haft 2 jättebra dagar på dagis i rad!!!!!
lämningarna har gått bra, han är glad, inga tårar alls utan bara leker och är som han brukar!!!! så roligt att höra....så klart!!
jag får nog sätta ett ? efter mig när det gäller middagen i morgon...vill avvakta o se hur jag mår då...kände mig mycket piggare idag på fm..men i em....hua va matt i pälsen jag har varit!!
men jag vill jag vill jag vill!!!!!! så jag ska kurera mig enda tills kl 5 i morgon så får vi se
så jag gör som solen, kollar in och medelar hur läget är.....
-
Har ni ingenting för er o är nere på stan i morgon fram till klockan 14.30 så kom förbi jobbet o hälsa. Ska jobba fram till 15, så det kommer bli snabb-race att fixa till sig. Så ni får inte bli chockade om jag ser ut som ett lik.

-
Okej här är första uppdateringen. Känner mig mycket bättre idag och känner inta av någon feber längre. Men däremot hostar jag ibland och låter lite förkyld/hes på rösten. Jag vill ju såååå gärna också följa med!!! Men får se hur det känns i em, tycker det har känns bättre på kvällen alltid vilket ju är lite lustigt för har för mig det brukar vara tvärtom?!
Ska iaf plugga hela dagen idag sedan får jag göra ett brake och prata ihjäl gubben å se om hostan blir värre då eller om det fungerar. Så uppdaterar jag igen här!
Ha nu en trevlig lördag dag
*kramar* -
Godmorgon brudar!
Tror ni inte att jag oxå åkt på något skit, har världens huvudvärk och mår helt piss. Ska försöka kurrera mig, men tyvärr så är gubben i väg å hjälper till med en flytt hela dan i dag så det går ju inte vila så mycket med en grinig jänta som det spritter i benen på. Vill ju så gärna träffa er!!!
Försöker väl iaf bita i hop å komma på middagen men hoppar kanske bowlingen.
Kramisar.
-
verkar som "alla" gubbar är på flytt i dag...
JC, min och äpplets
är det samma folk som flyttar kanske ??
Här är det ingen bra.. skulle jobba idag men får snällt vara hemma, mina fogar eller det som skall föreställa fogar är helt ur led.. vill absolut inte var med längre så jag får vara hemma och ta det lugnt, kommer ikväll sakta så om jag inte är där till 17 så kommer jag, sniglar går inte så fort
-
Jag kommer!!! Känner mig så mycket bättre nu när morgonen är förbi
Men jag blir nog också bara kvar på middagen. Vi får väl se hur mkt kl är efter middagen och hur jag känner då!
Hoppas ni andra som nu känner er krassliga på olika sätt ändå lyckats kurera er så mkt att ni hänger med. Vore ju onekligen skoj om hela gänget kom
Ses snart då
-
Hej!
Vaknade för ett tag sedan efter lite vila, men jag mår verkligen inte bra så tyvärr så hänger jag inte med. Typiskt jag som nästan aldrig är dålig... men vi kan väl gå ut och äta snart igen?! *Hoppas*
Ha nu en supertrevlig kväll!!! -
TACK tjejer för en härlig kväll med mycket prat o skratt!!!! blir så glad av er....och TREVLIG överraskning Lovan!!!!!!!
*GRATTIS TILL DIG*
Himla synd att du inte kunde komma JC,
men är man dålig så är man...och självklart kommer vi äta flera middagar ihop!!!!!
en trött kossa här som nu ska hoppa i säng och sova!!!!
god natt alla!!!
-
Samma sak får jag säga. Tack så jätte mycket för en super trevlig kväll
Går inte att vara sur när man kommer hem efter en träff med er glada kossor!!!
Lovan: Var lite orolig att försäga mig igår men de slapp jag
GRATTIS igen!!!
Jc: Klart vi måste ha fler middagar och mycket oftare! "Syjunta" pratades det om också igår. Träffas på ngn vardag kväll hemma hos ngn och prata skit.
Ja vad säger ni tjejer. Ska vi boka in en ny middag om en månad? En gång i månaden kanske plånboken ger med sig på en utemiddag, eller vad säger ni?
-
Hej tjejer, och TACK för igår ni som var med då. Ni som inte var det - vi tänkte på er hela tiden!!!
Tack så mycket för alla gratulationer! För er som inte förstår vad de gratulerar till så kan jag berätta att jag snart är i vecka 8.
Har haft såna problem att inte säga någonting, men väntade på rätt tillfälle! Det tog sig på första försöket (det var egentligen inte nåt ordentligt "försök", utan mer som 'nu slänger vi skydd för nu orkar jag inte hålla på med det mer, så får vi se vad som händer!'), något som känns alldeles fantastiskt eftersom Tias ju tog 2 år och Pergotime (hormontabletter) för att bli till.
Har nog knappt fattat det själv än - Tias ska bli storebror!
av lycka!!!