• Anonym

Menskopp

Har precis fått hem min menskopp, har inte fått tillfälle att testa den än.
    Jag undrar om den verkligen inte känns?  Jag trode att den skulle sitta som en tampong ungefär, men den ska ju sitta längre ner.
    Ni som testat, känns den verkligen inget alls?

• Svar på tråden Menskopp
  • My Lovely Little Lumps
    Anonym skrev 2006-07-02 21:33:36 följande:
    jag hade en men den kastade jag. det var så att efter jag använt den så kom inte min mens tillbaka på typ 4månader. så jag vågade inte testa den igen. tycker man ska vara lite föriktig med att använda den.
    det har jag nog svårt att tro att det var pga av en menskopp dom är ju inga hormoner elle rliknande i bara en kopp som samlar upp mensen tror det hade blivit likadant utan koppen med.
    Tina B skrev 2006-07-02 23:07:27 följande:
    Man lär sig faktiskt känna när den behöver tömmas. Det är svårt att beskriva känslan men jag känner när det är dax. Jag brukar inte tömma på natten men nu senast gjorde jag det för att det kändes så. Flummigt - jag vet!
    hehe skvalpar dom?
    ♥Min familj♥
  • Tina B

Tja, det kanske man kan säga Det känns att den är full!

• Weiring

Jag har en Mooncup och nää den känns inte alls. Har sällan varit så nöjd med något jag köpt. Har alltid avskytt bindor och inte kunnat använda tampong.

• My Lovely Little Lumps

nu har jag skickat efter en valde en divacup tyckte den såg typ störst ut hehe jag har ju riklig mens

♥Min familj♥
  • Anonym (perfekt)

Jag har aldrig hört talas om dessa koppar??!Har de funnits länge på marknaden och vad kostar de?Är de säkra dvs de kan inte läcka??Tänk vad pengar man kan spara om de verkligen funkar!!

• My Lovely Little Lumps
    Anonym (perfekt) skrev 2006-07-03 07:59:03 följande:
    Jag har aldrig hört talas om dessa koppar??!Har de funnits länge på marknaden och vad kostar de?Är de säkra dvs de kan inte läcka??Tänk vad pengar man kan spara om de verkligen funkar!!
    min kostade 315 den var dyrast dom andra ligger strax under 300. man har 25 dagar på sig o är man inte nöjd får man pengarna tillbaka
    ♥Min familj♥
  • Anonym

Hur vet man vilken man ska välja?

• Anonym (?)

Köpte en mooncup, men den är ju så stor att jag gav upp! Att vika ihop den gör den ju inte så särskilt liten, så hur tusan gör ni egentligen?!

• Amarone Classico

Första icke-nöjda här då!

Jo, det blir kladdigt när man ska tömma. Blod överallt, inte bara i den utan även på kanterna och utanpå. Isch, det var otäckt!

Jag använde mig av returrätten inom tre månader kan jag säga

Svar på tråden Menskopp