• Anonym

Menskopp

Har precis fått hem min menskopp, har inte fått tillfälle att testa den än.
    Jag undrar om den verkligen inte känns?  Jag trode att den skulle sitta som en tampong ungefär, men den ska ju sitta längre ner.
    Ni som testat, känns den verkligen inget alls?

• Svar på tråden Menskopp
  • Lady bug

Om den är rätt isatt så blir det INTE kladdigt överallt. Mensblodet rinner ner i koppen och utsidan är helt ren från blod.

Jag tömmer min morgon och kväll. För mig räcker det. I början var det lite ovant att sätta in den och jag tyckte piggen skavde men jag klippte av den helt och hållet. Den känns verkligen inte trots att den är så stor.

• Anonym (?)

Men, den är ju så stel att det är svårt att hålla den ihopvikt. Ska man koka den i typ tre timmar så den blir lite sladdrigare, eller nåt?

• SandvikenMamma

Skölj den en liten stund (5-10 sekunder) innan du sätter i den. Det behövs inte nåt långkok

• Anonym
    My Lovely Little Lumps skrev 2006-07-03 08:02:53 följande:
    man har 25 dagar på sig o är man inte nöjd får man pengarna tillbaka ♥Min familj♥
    25 dagar? Tre månader har man väl på sig?
  • My Lovely Little Lumps

jag läste säkert fel hehe *virrpanna*

♥Min familj♥
  • Anonym
    My Lovely Little Lumps skrev 2006-07-03 20:01:22 följande:
    jag läste säkert fel hehe *virrpanna* ♥Min familj♥
    ok  
  • helene306

Visst är koppen stor, jag fick lite halvpanik när jag fick hem min Diva "Ska den DÄR in i mig??!!" men den känns inte alls! Jag hade lite problem med piggen som nöp i början, men den är helt avklippt nu, mycket bättre.

Håller med Lady bug: Sitter den rätt, och man tar ut den rätt blir det inte blod överallt.

• Anonym

Nu väntar jag bara på att få mens, så jag kan testa
    Spännande!

• Anonym

Jag visste inte att de blivit populära igen,jag hade sådana efter min dotters födelse för 30 år sedan.
    Där ser man allt gammalt kommer tillbaks.
    Men de fungerade jättebra,men lite klumpiga att få in.

• My Lovely Little Lumps

haha kul att nästan alla verkar klippa av piggen hehe

♥Min familj♥
Svar på tråden Menskopp