sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Jag frågade hela tiden om huvet var ute... Hade bara lustgas men kände inte nån smärta. Bm skrattade o sa att det skulle jag märka men när det var dags sa hon: nu är det väl spänt o gör ont? Nix!
när min svärmor födde sitt tredje barn (två pojkar tidigare) så sa hon när hon fick se din dotter. -"Men, han har ju ingen snopp!"
hon var lagom groggy
puff
Jag låg på sidan i sängen och trodde jag skulle dö av smärta. Min sambo tittar på mig medlidsamt och undrar hur det är varpå jag fräser: - hur skulle du känna dig om jag sågade av båda dina ben och slog dig i huvet med dom???
Och när jag haft värkar i ca 18 timmar var kl 12 på natten. Då kommer jag på att sambon inte varit nere på Pressbyrån och köpt tandborstar som jag sagt åt honom. Hade inte våra med oss då jag var så säker på att jag skulle bli hemskickad. Var lite snurrig av lustgasen och låg där i sängen och skällde på honom. Pressbyrån stängde ju faktiskt kl 21.00 så jag blev väldigt upprörd över att jag inte skulle kunna borsta tänderna. Som tur var fick vi tandborstar av bm.
Haha, kan tänka mig att man blir sådär glad när man "inte ens kan få borsta tänderna"! Haha, väntar mig nästan å komma me såna där knasgrejjer när vi väl e där... skulle va rätt typiskt mig!
*puffar* vill ju höra mera!
En underbar tråd, puffar lite.
När vi kom in till förlossningen och barnmorskan frågade hur tätt värkarna kom svarade min man kvickt: "Var trettionde meter!"
Ingen koll på klockan där inte men fullständigt medveten om hur ofta vi stannat på vägen från parkeringen.
Siania: Haha, låter som nåt ganska typiskt pappor! Hur långt e d mellan värkarna? Jaaa, sisådär 30 meter...! Hihi!
Min förlossning övergick till urakut kejsarsnitt men innan dess hann jag säga till sambon -Nästa beställer vi med storken!
Kan tillägga att jag inte hade någon smärtlindring så jag kan ju inte skylla på den