• chokladpralinen

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..

• Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
  • MaddeJimmy

Har läst alla 15 sidorna och sitter fortfarande och asgarvar

Har bf den 14 December
  • M C Catta

Mamma Mio: Måste varit hur häftigt som helst!!! Synd att det blir så konstig vinkel o att det säkert gör en del ont i det ögonblicket, annars hade det varit häftigt för mamman att känna! Berättade du det för henne?

• Mamma Mio

catta...ja jag berättade och förklarade varför det tog längre tid.....och var jobbigare....

• Skogsstjärnan

Har bara läst lite, men måste läsa hela tråden

Under min förlossning så sa jag att det kändes som dagarna före jul då man tjuvkikar i ett hörn på julklapparna

När huvudet började synas så sa ju givetvis barnmorskorna det, och då tyckte jag att det var snopet att DE fick tjuvtitta på MITT paket!!! Och att DE fick KÄNNA på MITT paket

Efter att jag hade fått EDA stannade läkaren kvar för att se om jag skulle få biverkningar. Jag började skaka ordentligt och sa det. Då sa HAN bara att "det gör inget så länge du inte är och jagar"

Sen så sa jag säkert också massa annat, men det minns jag inte

• Sjödin85

föder ni inget längre?

26/10-06 kommer min Dotter
  • MaddeJimmy

vill läsa mer

Har bf den 14 December
  • Jessii

Mitt uppe i mina kryst värkar, tryckte jag upp lustgasen i ansiktet, och då hör jag långt borta från sambon att jag skulle andas, och jag fräser till honom. Kan du andas när du skiter?
    Jag tycker så synd om honom så här i efterhand, han satt där så hjälplös och ville hjälpa mig.

• Emmajohanna

Jessii :

Bästa tråden på FL. Tack för att ni vill dela med er !!!

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??