sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
jag frågade alla på förlossningen, läkare,barnmorskor,narkosläkre osv. om inte de bodde i samma stad som jag. jag tyckte att jag kände igen alla. jag gjorde precis som monsa, höll igen....som om man kan hindra bebben från att komma ut....
HAHAHAHAHAHA! Skrattar så jag grinar! Ser allt framför mig! ... Hur du ligger där med jättemagen, fullt upptagen med att föda barn och så bara TJOFF så ligger du platt och förstår inte vad som hänt
Tabbe o tabbe.
Min sambo fick all fostervatten på sig när det gick. Han stod o höll i mina ben när dom skulle sätta epiduralen.
SPLASCH o så vart han vått.
HAH,HAH,HAH...Vilka underbara berättelser jag har läst. Läste alla 7 sidorna, skulle gå och lägga mig men fastnade. Få se vad jag hittar på för dumheter... MEra,mera!!!!
Jag sög i mig ganska mycket lustgas, ett tag var jag helt "off" o drog upp lustgasmasken i pannan och grymtade "nu åker vi hem".....
Jag gillade verkligen lustgasen och sög in luften därifrån nästan helatiden och när jag sög in luften började jag blunda automatisk.. Efter att ha blundat länge titta jag upp av nån anledning på min kille och sa:
"Jaha, var det därför det var svart, för att jag blundade".
Jag trodde det var lustgasen som gjorde allting svart.. trodde jag hade tittat hela tiden..
Jag hade en rätt lång förlossning 26 h från det att vi kom in på förlossning (29 h från att det började)
Kom in på förlossningen halv tio på morgonen. På kvällen vid halv sju så står jag med jordens pinvärkar (hade dropp) i gåstol och suger lustgas för glatta livet. Vrålar till sambon att den här j*vla skiten fungerar ju inte. Nä, nä den fungerar inte säger du, svarar sambon måttligt road och försöker att hålla upp mig för jag är så groggy av lustgasen att jag trillat i en hög om han inte hållt i mig.
Ska senare få epidural, sitter på sängkanten och suger lustgas för glatt livet. Narkosläkaren hade rätt mkt problem med att få in nålen och när jag sitter där och stirrar i golvet så börjar det rinna mellan benen. Min tanke var att fasen nu pissar jag på mig och vrålar i lustgasmasken till sambon, flytta foten, flytta foten!! Han börjar flytta droppställningen varav jag mumlar fram. Det rinner, rinner, rinner. Då upptäcker han och bm att vattnet hade gått.
Sen när narkosläkaren lyckats lägga epiduralen och spruta in första dosen så vänder jag om med tindrande lustgas höga ögon och säger: - Du är den underbaraste människa jag någonsin har träffat!! Vill du gifta dig med mig. Han förklarade att han redan var gift och att min sambo kanske inte skulle uppskatta det så mkt. Varpå jag säger med lite darrande röst; - Men du är ju sååååå snäll!!
Jag trodde (hög som ett hus av lustgasen) att jag var i Japan av den anledning att jag såg två japaner springa omkring i mitt förlossningsrum - innan jag inser att allt är en synvilla. ingen japanes, och inget Japan heller.. :P
gråtandes tittar jag på min sambo och ber honom om vi inte kan öppna en fond för alla kvinnor i afrika, för dom är det banne mig synd om, dom måste ju ställa sig på en stubbe ute i skogen och födda barn...... utan smärt lindring
vi måste hjälpa dom för det är ett brott mot den kvinnliga mänskilgheten.................
sen ber jag honom om en telefon så att jag kan ringa min svägerska och tala om för henne att hon måste göra abort!!!
för hon kommer att dö annars........