sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Alltså jag dör av skratt...min stackars unge i magen måste tro det är jordbävning hahhaa
Favorit!
Jo när jag kom in med värkar som från helvetet och jag skulle andas in lustgas och jag var spänd som bara den.
Då sa uskan att jag skulle försöka slappna.
Jag bara hur fan ska man kunna slappna av din jävla dåre och sen 10 min senare var dottern född.
.
Favoritar
Puff:)
Jag bad bm ta ut sitt finger ur min röv, hon hade inte fingret där såklart...
När bevis var ute o jag fortfarande ligger i gynställning så utbrister jag - åh jag kan se min muffla igen... O ursäkta att jag inte rakat den men jag lovar att jag inte sett den på mycket länge hahaha
Jag var rätt omtöcknad av att ha missbrukat lustgasen rätt rejält och hade jääävligt ont!
En sköterska frågade om det var okej att en manlig ambulansförare (i träning) var med på förlossningen.
Mitt svar;
- Jag skiter i om självaste kungen är med!!!
Sa nog inte så mkt, min förlossning gick fort när värkarna blev regelbundna.
men vid 2 tillfällen (mina minnen) ville dom att jag skulle ändra ställning flytta mig och då skulle ta mn äslakde bästa vän syrgasen, så blev jag förbannad.
minns vid ett tillfälle (läst massor på FL om hur lustgasen vridits ner då mammor älskar den lite för mkt
) Att jag skrek att någon snott min lustgas jag var inte så jävla borta jag räknat med att vara.
Min son föddes med en värk utan förvarnng från mig precis innan jag skulle få EDAnmålen ryggen.
Jag sa väl inte så mycket kul själv, men när jag låg nyförlöst (fortfarande i förlossningssalen) knackade en bm på dörren och frågade om det fick komma in en gubbe och putsa fönstren. Tyckte det var väldigt märkligt.