• chokladpralinen

sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??

Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..

• Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
  • Adis83

Fy fasen...vad har man inte gjort haha
    Men min man påstår att jag gett honom världens passionerade kyss under förlossningen så barnmorskan blev helt generad. Inget jag minns eller vill minnas för den delen, inte i den situationen iaf Tungan ute

• Micalela

"Gissa vem som är på rymdfärd! Det är JAG!" sagt när jag var i toppform med lustgasen.

"Sluta klappa min katt" -till min sambo när han klappa mig på huvudet, dock var jag 100% säker på att jag sa
    "sluta klappa mig SOM en katt".

"Ser luggen helt fuckad ut?" - när min sambo skulle fota mig och sonen

Fler citat finns HÄR!

micalela.blogg.se

• Tealhawk

Jag hade lite olika hyss för mig under förlossningen.

Först under lustgasen tog jag fram pekfingret och hytte med det som om jag vore helt packad.

Sedan när krystningsskedet börjat fick jag världens hormonpåslag och låg och darrade som en besatt. Förklarade för alla BM och sköterskor som kom in att "jag har Bajsfeberfrossa, ni måste ju göra nåt!"

Under själva utdrivningen så låg jag och gnällde "jag kommer bajsa på mig, jag kommer bajsa på mig" och när det tillslut kom litelitegrann så nästan grinade jag "nu koooom det". En liten stund efter det så visade monitorn att det skulle komma en värk så min sambo sa "Älskling nu kommer det en värk", men jag kände det inte och sa "Det gör det inte ALLS" och armbågade honom i magen.

Efteråt när de skulle sy så frågade jag om de inte skulle börja snart, och då var de snart klara.

• E Maria

Haha vilken rolig läsning! Jag var helt inne i mig själv under mitt förlossningsarbete.. Svarade barnmorskan med endast grymtande enstaka ord... "ja, mmh, nääh"... När jag var 8 cm öppen o hade andats lustgas i några minuter blev vi lämnade ensamma medan barnmorskan o sköterskan skulle hämta vagn med verktyg om det skulle behövas... Jag vänder mig då till sambon o gråter ut min första sammanhängande mening på några timmar: "jag känner mig så oartig mot barnmorskan *snyft* Hon e så snäll o jag tittar henne inte ens i ögonen när hon pratar med mig.. Uhhäää" Det har jag fått höra efteråt :)

• alvisen

Jag ropade skitargt "Hur jävla svårt ska det vara att använda kondom!? Skrikandes" Hahaha

Svar på tråden sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??