sa ni något kul eller gjorde ni någon "tabbe" under förlossningen??
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Det vore kul att höra om någon upplevt något roligt under förlossningen! Sa ni något "knasigt", eller gjorde något ni inte brukar göra.... Eller era män..
Favoriter och läser mer efter hockeyn! Kul att veta vad man har att se fram emot om några månader! :)
Min sambo (som är lite känslig som jag skrev innan:P) spydde när jag skulle få ryggbedövningen. Jag låg och skrattade åt honom hehe. Han förklarade för personalen att han var rädd för nålar vilket jag tyckte var hur roligt som helst eftersom han tatuerat sig ett par gånger och då har nålarna minsann inte varit något problem. Själv märkte jag inte av nålen alls, kände ingenting av sticket.
Efter förlossningen hittade jag även ett sms skickat från min mobil till min pappa där det stod "Hahaha Johan spyr!"
puffar :)
Oj, jag skrattar så tårarna rinner. Jag väntar mitt andra barn m bf den 23/2 och ska påminna maken om att komma ihåg alla "dumheter" jag gör eller säger. Sist mådde jag superdåligt av lustgasen (sniffade väl lite fööör mkt antar jag) o spydde av den, så den här gången blir det ingen lustgas. Minnet och tidsuppfattningen kan ju vara lite dåligt när man är på förlossningen och dagen efter förlossningen (blev dock akutsnitt) mindes jag inte att jag hade duschat på förlossningen. Frågade maken varför det stod i journalen att jag varit uppe och duschat och varit på toa..
Mig skulle de sy o där ligger jag o äääälskar lustgasen helt plötsligt. Sitter en läkare mellan benen på mig, jag lyfter bort masken o tittar ner o säger: när du ändå håller på så kan du väl ta o tajta till det lite? Tyckte själv jag var hysteriskt rolig o började asgarva.
På väg in på förlossningen mste jag stanna o hålla mig i en vägg för ag får en värk. Säger åt gubben att säga till att vi är där. Jag håller i en påse. Gubben säger" ska jag ta påsen ?" varpå jag får ett utbrott o skriker "SKIT I DEN DÄR JÄVLA PÅSEN! SÄG TILL ATT VI ÄR HÄR!" Då kom en sköterska ut o sa typ "oj då, här har nån ont" Sen skällde jag om den där påsen flera gånger...;)
Jag fick byta position ganska ofta för mitt barns hjärtslag föll och höjdes ganska mycket . När jag väl får sitt och luta mig över ryggstödet hittar jag "volymknappen" till lustgasen som jag genast är på och höjer .. In i dimman och där njöt jag nästan sittandes i spagat när min man säger -så där får du inte göra !! Varpå jag svarar - larma och skvallra då för faaan :€
Telefonfavoritar!