• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • malinl

Hej på er,

Det varkar som om det bara blir du och jag , Aprilmamma, från Sjöbo den här gången också eller så kör alla för sig. Jag tar nog också bilen för om inga fler ska åka med så tänkte jag åka lite tidigare och kolla in vad de har för mamma kläder på Eckerlunds klädaffär.

Då ses vi kl. 12.00 på Café Oscar allesammans!! Ha en bra fredag kväll...

/Malin

• Aprilmamma

Hej hej!
    Tänkte bara säga att det kan hända att jag blir lite sen imorgon, ska lämna maken vid bussen i Sjöbo strax före tolv och sedan behöver jag säkert lite marginal för att hitta till Café Oscar och parkering och så där. Men jag kommer (om jag inte är någon annanstans men det tror jag inte riktigt) och tack för vägbeskrivning Malin!

• lindagumman

Ja, vi får helt enkelt se vilka vi blir... det ska i alla fall bli trevligt att gå på café, det gör jag inte så ofta nuförtiden!
    Har gått in i 13:e veckan och har börjat berätta för nära och kära. Men det blir ju inga direkta hurrarop när det är andra barnet, mera typ "ja, vad kul vi undrade när det skulle vara dags..." Men det är helt ok, jag förväntar mig inget jubel den här gången!
    Ses i mörrn!

• jennan

Har de mammakläder på Eckerlunds...??? Det måste jag ha missat totalt! Men det är ju lite sent påtänkt för mig nu!!!

• lindagumman

Jag var på eckerlunds häromdagen, och då såg jag inga mammakläder... men jag letade inte efter dem heller. Jag letade efter barnkläder, men det hade de i alla fall inte. Om ens barn inte är i tonåren villsäga!
    Jag kommer att försöka vara i tid... men inser att det är några av er jag inte vet hur ni ser ut! Jag kommer att ha en rosaröd kofta på mig, om det är nån som läser det här innan ni åker å fikar. Men Malinl och Aprilmamma och Louise vet jag ju hur ni ser ut!
    Vi ses!

• Aprilmamma

Hej tjejer!
    Jag skickar ett sms till Malin också, men vill mest säga att jag inte glömt er och inte föder barn (just nu i alla fall ), men att jag är lite för trött för fikautflykter idag. Hoppas att ni har trevligt och att det blir fler fikatillfällen.
    Kram
    Aprilmamma

• lindagumman

Hej tjejer! Tack för ännu en trevlig fikadejt. Vi blev ju ännu färre denna gång, bara tre stycken (jennan, Malinl och jag), men det var trevligt ändå. Ni andra borde hänga med nån gång!
    Well, nu är jag trött som attan, så jag skulle behöva vila lite, men har gäster som kommer i kväll, så det är bara att sätta igång med förberedelserna.
    Vi hörs
    Linda

• jennan

Det var verkligen kul att träffas! Men nu är jag också helt slut....har köpt riskakor som jag får äta ikväll framför tv:n...medans min sambo käkar världens godispåse...livet är orättvist!!! Men nu är det väl snart över får jag hoppas!!!
    Vi hörs!

• Aprilmamma

Hoppas på att vara piggare nästa gång så att jag kan vara med igen, tänkte i alla fall på er. Snart Jennan är det dags, borde inte vara många dagar kvar. Och oavsett hur länge man går över finns det ju en gräns, blir ju liksom inte flera månader till i alla fall. Men visst börjar man bli otålig. Ha det gott allihop!
    /Aprilmamma

• malinl

Hej igen,

Ja tack för i lördags. Det löste sig ju bra trots att Café Oscar inte hade öppet för oss. Tråkigt att du inte kunde komma Aprilmamma. Jag såg ditt SMS precis innan jag mötte upp med de andra två och sen fick vi börja leta efter ett annat lunchställe så jag glömde bort att svara dig...

Vi får ha en ny träff efter att Jennan och Aprilmamma har fått sina små och lycka till nu båda två!!

/Malin

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad