• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • jennan

Jo man kan ju alltid försöka!!!

• lindagumman

Kul! Jag dyker också upp!
    Vi ses, hoppas du kommer också jennan
    12.00 den 6 mars är uppskrivet!

• Aprilmamma

Jag har gjort till mitt uppdrag att flytta upp vår kära tråd lite då och då, alltid kan man hitta någon som vill följa med och fika. Eller så gör man det inte och då blir det bara ett litet livstecken från mig och Pytte i magen. Fast Pytte i magen säger inte så mycket än, buffar mest
    Vi hörs och ses!

• lindagumman

Bra Aprilmamma, tråden måste upp då och då!
    Själv har jag lite svårt att gå in på internet... det är så himla konstigt, för det var exakt samma sak under min förra graviditet. Jag blir liksom illamående av att gå in på nätet!! Jag vet, det är jättekonstigt. Jag blir fr.a. illamående av sånt som har med graviditeten att göra, så FL tillsammans med andra föräldrasidor o dyl och även typ Föräldrar&Barn- tidningen ger samma effekt! När jag väl sitter här och skriver är det inte så farligt, men bara tanken på det gör att jag känner mig dålig. Det gick över när illamåendet släppte förra gången, så förhoppningsvis gör det det nu med... jag är i v. 11 nu (redan!) så det kanske inte dröjer så länge innan jag mår bättre. Hoppas...

Jag och min man funderar på att ta en sista-minuten resa någon stans, så det finns en liten risk att jag är bortrest den 6/3, men jag tror inte det kommer att kollidera. Jag säger till i så fall!

Hej hopp!

• Chanette

Hej på Er!
    Tänkte bara höra om man får vara med i Er lilla "klubb". Bor själv mellan Sjöbo och Tomelilla men tillbringar mesta tiden i Ystad. Väntar första barnet och har fått ett bf 12/9.
    Jättekul att få kontakt med andra i ens närområde.

• jennan

Jag hälsar dig välkommen i klubben!!!

• lindagumman

Hej Chanette! Det är bara kul ju fler vi blir...
    Själv har jag bf 13 sep, så vi är rätt nära.
    Vi hörs/Linda

• LoG

hej e tillbaka nu, phu har varit i sälen en vecka skönt men e tillbaka i verkligeheten nu.

Skriver mer när jag har packat upp....
    läste något om en till träff e man välkommen? när var och hur isåfall?

Ha det bäst kramar

• mita30

Hej jag bor i Sjöbo och ska ha bebis den 4Maj

• Aprilmamma

Välkommen tillbaka till södern, LoG. Fika på Café Oscar i Tomelilla nästa lördag (6/3) klockan 12 tror jag att vi sa. The more the merrier. Och vi såg ju att manfallet (kvinnofallet?) var stort hos dig för några veckor sedan, så det verkar ju positivt om vi blir många. Hoppas att alla haft en trevlig helg!

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad