• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • lindagumman

Vi har blivit en till på listan, sen sist jag gjorde en, så jag uppdaterar:

1. Lindagumman, bor mellan S-hamn och T-lilla på landet. Bf 13 sep (barn 2).
    2. Mylo, bor utanför Ystad på landet. Bf 29 aug.
    3. Malinl, bor i Sjöbo, uppvuxen i Tomelilla. Bf 7 juli.
    4. Aprilmamma, bor mellan Sjöbo o Ystad. Bf 24 mars (heja heja!)
    5. LoG, bor mellan S-hamh o T-lilla på landet. Bf 19 sep (barn 2)
    6. Clinan, bor i Onslunda utanför T-lilla, uppvuxen i Vemmerlöv). Bf 22 maj.
    7. Londres, bor i London, men uppvuxen i Sjöbo, har mamma i Ystad och sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Bf 13 sep.
    8. Jennan, bor utanför Simrishamn. Bf 14 mars (barn 2).

Välkommen Jennan!

• LoG

Hej mailing lista var smart...vore glad om alla ville lämna sin "HEMMA" MAIL TILL MIG i min gb eller som ett mail, så skickar jag ut mer info till alla och väg beskrivning.
    Hihi vad skoj det ska bli, har någon barn i 6-7års åldern så e det nog en uppskattad lekkamrat för min son...*Ler*
    vi hörs
    Kram L

• Aprilmamma

LoG, jag har skickat ett meddelande till din inbox, med mailadress. Hoppas att vi hörs snart!

• jennan

Ja va fanken jag gör det!!

• jennan

Har ansökt om en lista på kanalen.org. Väntar på besked därifrån. Det kan ta lite tid... Hör av mig så fort jag hört något.

• lindagumman

Heja alla tjejer! Mailinglista snart upprättad, och snart blir det date. Jag har ju en 2-årig son... hm, kanske inte så uppskattad lekkamrat av en 6-åring. Vi får se, kanske tar jag med honom ändå, beror lite på hur det ser ut med jobb för min man den helgen.
    Kram!

• LoG

det ska bli jätte kul tycker jag...hihi
    fast jag e sjuk idag så detta piggader upp lite ivf....*skoj*

Kram på er vi syns ska bli jätte kul....

kanske rent av hittar lek kompisar åt våra barn oxå ;)

• lindagumman

Det är en så härlig dag idag! Solen skiner från en strålande blå himmel och det gnistrar på fälten här utanför! Nu ska jag hämta min son på dagis, jag tror vi får stanna ute en stund. Man blir så glad av detta väder tycker jag!

Jag känner knappt av min graviditet ännu. Fast samtidigt gör jag det. Något konstigt är det där nere i magregionen, och jag har ju lite ömma bröst (eller bröstvårtor faktiskt!) och så detta sug efter något hela tiden. Men jag försöker lägga band på mig, och inte äta så onyttigt i alla fall. Hungern måste man ju lyssna på!

Ha det fint i den gnistrande vinterdagen!

• Anneliej

Hej!
    Har bf 21/3 och bor utanför Sjöbo...kram

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad