• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • Londres

Namen, jag kanske oxa kan fa hanga med har. Haller tummarna for att jag kvalificerar Uppvuxen i Sjobo - har numera min kara moder bosatt i Ystad - det maste ju raknas?

Tyvarr bor jag inte kvar (Lund, Sthlm och numera London), men jag och sambon har sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Blir det fika i sommar ar jag def. med (ja,ja om jag far vara med vill saga...)

Kramis.

• lindagumman

Tjena, måste genast uppdatera!

1. Lindagumman, bor mellan S-hamn och T-lilla på landet. Bf 13 sep (barn 2).
    2. Mylo, bor utanför Ystad på landet. Bf 29 aug.
    3. Malinl, bor i Sjöbo, uppvuxen i Tomelilla. Bf 7 juli.
    4. Aprilmamma, bor mellan Sjöbo o Ystad. Bf 24 mars (heja heja!)
    5. LoG, bor mellan S-hamh o T-lilla på landet. Bf 19 sep (barn 2)
    6. Clinan, bor i Onslunda utanför T-lilla, uppvuxen i Vemmerlöv). Bf 22 maj.
    7. Londres, bor i London, men uppvuxen i Sjöbo, har mamma i Ystad och sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Bf 13 sep.

Hörs!

• lindagumman

Flyttar upp tråden lite...

• jennan

Hej hej!
    Jag bor utanför Simrishamn och väntar barn nr 2 den 14 mars.

• LoG

Hej allihopa, kunde ju varit himla skoj om vi kunde ses, alla som kan o ta en fika bara så där, helt oki hemma hos mig om ni ej e rädda för vovvar :),

ha det bäst
    Louise

• lindagumman

Hej Louise!
    Bra idé! Har du nåt förslag vilken dag som kan passa bäst?
    Om nån är rädd/allergisk mot hundar, så kan vi antingen ses hos mig (fast här finns visserligen en utekatt) annars får vi väl ta nåt café!?

• LoG

hejsan igen låter kanon, hur många här skulle tycka att det vore trevligt????????
    'skriv här så vi vet hur många det blir,.
    Är någon rädd/allergisk för hundar bör detta oxå skrivas, hör av er så snart som möjligt
    ha det
    kramar L

• LoG

Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
    något som passar någon???
    Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
    Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
    kram
    lOUISE

• LoG

Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
    något som passar någon???
    Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
    Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
    kram
    lOUISE

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad