simrishamn, tomelilla, ystad
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Namen, jag kanske oxa kan fa hanga med har. Haller tummarna for att jag kvalificerar
Uppvuxen i Sjobo - har numera min kara moder bosatt i Ystad - det maste ju raknas?
Tyvarr bor jag inte kvar (Lund, Sthlm och numera London), men jag och sambon har sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Blir det fika i sommar ar jag def. med (ja,ja om jag far vara med vill saga...)
Kramis.
Tjena, måste genast uppdatera!
1. Lindagumman, bor mellan S-hamn och T-lilla på landet. Bf 13 sep (barn 2).
2. Mylo, bor utanför Ystad på landet. Bf 29 aug.
3. Malinl, bor i Sjöbo, uppvuxen i Tomelilla. Bf 7 juli.
4. Aprilmamma, bor mellan Sjöbo o Ystad. Bf 24 mars (heja heja!)
5. LoG, bor mellan S-hamh o T-lilla på landet. Bf 19 sep (barn 2)
6. Clinan, bor i Onslunda utanför T-lilla, uppvuxen i Vemmerlöv). Bf 22 maj.
7. Londres, bor i London, men uppvuxen i Sjöbo, har mamma i Ystad och sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Bf 13 sep.
Hörs!
Flyttar upp tråden lite...
Hej hej!
Jag bor utanför Simrishamn och väntar barn nr 2 den 14 mars.
flyttar upp!!!
Hej allihopa, kunde ju varit himla skoj om vi kunde ses, alla som kan o ta en fika bara så där, helt oki hemma hos mig om ni ej e rädda för vovvar :),
ha det bäst
Louise
Hej Louise!
Bra idé! Har du nåt förslag vilken dag som kan passa bäst?
Om nån är rädd/allergisk mot hundar, så kan vi antingen ses hos mig (fast här finns visserligen en utekatt) annars får vi väl ta nåt café!?
hejsan igen låter kanon, hur många här skulle tycka att det vore trevligt????????
'skriv här så vi vet hur många det blir,.
Är någon rädd/allergisk för hundar bör detta oxå skrivas, hör av er så snart som möjligt
ha det
kramar L
Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
något som passar någon???
Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
kram
lOUISE
Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
något som passar någon???
Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
kram
lOUISE