simrishamn, tomelilla, ystad
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Flyttar mest upp tråden så att vi kan fånga in fler i sydöstra Skåne som vill vara med. Nån som vet hur det går med mailinglistan?
Annars allt väl här, tidig morgon och trött, sovit dåligt i natt. Men det är ju fredag och jag ska gå hem tidigt, så det är väl OK. Tjingeling!
Det kan ta lite tid med den där mailinglistan. De som har kanalen måste godkänna den först och deras "arbete" är helt en fritidssysselsättning så det är därför det kan ta tid..
Ha tålamod flickor!!
Återkommer så fort jag vet!
Vet alla om att det går att maila varandra i FL också? Då går man till sin meddelandebox, och skriver in nicknamet på den man vill maila till, så blir det ett privat meddelande som ingen annan än den som mottagit det kan läsa!
Men det visste ni kanske redan...
Själv är jag i v. 7 nu, och har IDAG gått in i illamåendefasen... om det håller i sig, men det gör det säkert. 6 veckor var jag illamående under min förra graviditet... *suck*.
Väntar på vänner som ska komma på besök, hon har en son som är jämngammal med min son och en liten på 2 månader... jag tror det kommer att bli svårt att hålla tyst! Vi får se...
Må gott alla!
e ju oxå i v. 7 nu och har mått skit rent utsagt nu i ca. 5 dagar, riktigt illa ..urk.
hoppas på att det slutar snart
e trött och tycker detta e skit just nu...BLÄÄÄÄÄ
Kämpa på LoG!
Flyttar upp tråden igen så att vi hittar den när vi letar. Är det fortfarande aktuellt med den 8 februari?
Visst är det väl fortfarande date den 8/2!! Det hoppas jag i alla fall... men det blir ju inte så mycket skrivet här nu, eftersom vi ju har det planerat och klart redan
.
LoG du kan väl bestämma en tid när vi ska ses? Jag minns att du sa em, har jag för mig?
Ja, jag mår inte så illa som jag skrev om här ovan längre - och det beror på att det inte var graviditeten som slog in den dagen, utan magsjukan!! - så nu är jag återställd, men har ändå samma liksom åksjuka som jag hade under min första graviditet. Småilla hela tiden alltså. Ganska trist det med, men går att leva med trots allt...
Vi hörs alla igen!
Kram Linda
urk, ja jag hoppas att jag står ut med mitt illamående oxå.
Just nu e jag bar aosocial och illamående hela tiden.bläääääääää
ja den 8/1 kl. 15, passar det alla?
hur ska jag nu göra med vägbeskrivning till alla????
vore glad om nån kanske ville hjälpa till med lite fika eller så, för just nu mår jag så kasst at tjag inte ens kan titt apå mat:(
*ledsen*
känns som jag inte orkar va gravid alls.......phu
men men det går väl över, förhoppningsvis;)
Ska få tabletter mot illamåendet på fredag LÄNGTAR!!!!!!!!!
ha det bra llihopa
kram!
Hej igen allihop,
Det var ett tag sedan jag hörde av mig. Självklart ska vi hjälpa till med fika. Om du står för lokal och kaffe/te... så kan väl vi andra komma med baket? Jag kan ha kanellängder med mig!
Ang. vägbeskrivning så kan väl alla som tänkt komma skicka ett meddelande till din inbox LoG och lämna email adress så att du kan skicka ut beskrivningen. Jag skickade meddelandet för nån vecka sedan men kan ju självklart inte se om det kommit fram ordentligt...
Ska bli så himla roligt!!!
ja det låter som en bra idée, i vanliga fall älskar jag och baka o hade aldrig velat att nån skulle ha med sig något ,men nu mår jag så kasst så ni får tyvärr stå ut med det:(
Visst vissa adresser har ajg fått tror att det är från 4 st......
hör av er alla så snart som möjligt och gärna varifrn ni åker så jag kan beskriva lättast från ert håll.
Ha det bra
kram
Jag kan också baka något och ta med mig. Jag skickar min mailadress igen, LoG för säkerhets skull. Tjingeling och vi hörs!