• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • LoG

Förslag på träff hos mig den 28/1, 29/1 eller 8/2
    något som passar någon???
    Tid kvittar för mig utom på söndagen den 8/2 då det måste bli på eftermiddagen.
    Hör av er när ni kna och om ni vill, och om ni e rädda för hundar
    kram
    lOUISE

• jennan

Jag är allergisk mot hundar.....

• Mylo

Hej!
    Jag är med och har ingen allergi. Har själv hund kanin och får.
    Lämna närmare om var när och hur.
    Kram

• malinl

Hej allesammans!
    Jättekul och trevligt initiativ.
    Jag är förvisso pälsdjursallergiker men brukar klara mig jättebra så länge jag kan hålla händerna borta från dem... vilket är den största utmaningen. Är dock lite reserverad mot STORA hundar...
    För mig skulle söndagen den 8/2 passa bäst eftersom jag jobbar inne i Lund och aldrig kan säga med visshet när jag kan komma från jobbet.

Kram Malin

• Aprilmamma

Precis som malinI härovanför jobbar jag i Lund och skulle därför föredra söndagen 8/2. Nästa vecka är tjock med föräldrautb, bb-besök osv. Inte rädd för hundar, inte heller allergisk. /Aprilmamma

• lindagumman

Hej! Här har det hänt mycket sedan jag tittade sist!

Jag ser att det är några allergiker... Vad säger du Louise, kanske vi inte kan vara hos dig trots allt?

Det verkar som om 8 feb är en populär dag, och jag kan utan problem ansluta mig till den dagen också!

Jag är inte allergisk för hundar.

Vi hörs igen!

• LoG

hej allihopa, den 8/1 verkar vara det de flesta föredrar, kanske ska tillägga att våra hundar ej är inomhus bara på gården, kan stänga in de i stallet under tiden..ler
    har ju däremot kattor inne, liksom du lindagumman (tror jag), klarar ni av dessa, annars går de ju oxå att stänga in.

Vad säger ni den 8/1? hos mig ute på landet?

• malinl

Hej igen,

För mig går det säkert jättebra ändå... min allergi verkar dessutom ha blivit bättre nu när jag är gravid.

Ska vi skapa en mailinglista? Du kanske inte är så pigg på att lägga ut en detaljerad vägbeskrivning för allmän beskådan, Louise? Du bestämmer!

• Aprilmamma

Vad roligt att vi är en drös blivande mammor och mycket trevligt om vi kan ses! Jag har tidigare efterlyst skånemammor här men utan framgång. Jag bokar 8 februari i min kalender!

• lindagumman

Hej igen!
    Smart med mailinglista, hur gör vi en sån? Med våra "vanliga" mail eller genom familjeliv?
    Jag vet inte hur det är med att skriva "personliga uppgifter" här på forumet, kanske kan vi lägga in dem i LoG:s Gästbok?
    Förslag!

Det ska bli jättekul att se vilka ni är, den 2 februari bokar jag också in!

Vi hörs - och ses!

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad