simrishamn, tomelilla, ystad
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
hej hoppas ni hade trevligt, jag kunde tyvärr ej komma som ni märkte, satt fast i Lund fel på bilen, ingen barnvakt och maken arbetade jaja sånt e livet, kanske blir det fler gånger, synd att så få kommer.
Kram på er alla
/Louise
Var hos bm idag...för sista gången hoppas jag!
Bebisen är startklar, sa hon!
Så jag hoppas att h*n ska komma nu innan söndag annars finns risk för att jag blir igångsatt nästa vecka, då den fortfarande är liten. (mätte på ul idag också).
Tänkte bara rapportera lite!
Lycka till Jennan!
Vi får alla hålla tummarna att den vill komma ut av sig själv! Du har väl sett till att skaffa typ stl 44 (eller vad är storleken under 50?) om den är liten menar jag...
Än en gång: LYCKA TILL!
Hej på er!
Idag kom jag hem från BB!!!
Fick en flicka i onsdagsem!!! Hon vägde 3190 g och var 48 cm lång, så hon var inte alls så liten som de trodde....Barnmorskorna där undrade hur bm här mätte...???!!!
En perfekt och alldeles underbar liten tjej!
GRATTIS!!!!!
Vad roligt att allt gick bra! Tänk du fick ju åka in strax efter att du skrivit här sist! Du har ju vetat hela tiden att hon inte är "för liten", så där ser man: man ska gå på känsla!
Ja... själv har man "bara" 5 månader kvar att svettas! Men jag har lämnat det värsta illamåendet bakom mig och en liten kula har börjat förnimas, så det känns bättre nu!
Tack!
Skönt att illamåendet börjat ge med sig. Det är ju inget vidare...
Irma är ett riktit matvrak och just nu tar hon igen sig efter kvällsmaten!
Hej Jennan,
STORT GRATTIS!!!!!! Vad härligt att väntan är över och att allt har gått bra.
PS. Smakade chokladbollen lika gott som du hade förväntat dig... För du fick väl din utlovade belöning efteråt??? Jag ska minsann gå och köpa mig en också till eftermiddags fikat och fira lite med dig så här i efterhand DS.
Kram Malin
TACK!
Man kan väl säg som så här...att de hade en kakkorg på BB...den hade en flitig besökare!!!!!!!!!!!!!
Flyttar upp tråden...vart är alla??? Hur är det med er???
Hej
GRATTIS JENNAN!
Vad skojigt!......hoppas allt gick bra....kramar på er:)
Med mig är det helt okej nu faktiskt mår bra mycket bättre, tack och lov, väntar och längtar till mitt UL som är den 6/4 ska bli så skoj......
kram på er allihopa!