simrishamn, tomelilla, ystad
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...
Lördag funkar för mig också såvitt jag vet. Fler synpunkter?
Ja cafè Oscar är ju bra. Lördagar går också bra för min del men ej mellan
11.00 och 12.30 för då har jag barn på simskola........
Flyttar upp så att fler fikasugna kan hänga på!
Ja, frågan är ju om det finns fler förslag på ställen vi ska ses, eller om vi ska köra på Café Oscar? I så fall föreslår jag att vi ses kl. 12.00 och att fyrbarnsmamman får komma lite sent. Vad sägs om det? För de stänger ju redan 15.
Ni kan väl komma med lite förslag tjejer!
Hörs/ Linda
Klockan tolv på Café Oscar den 6 mars är noterat för min del. Om inte annat så ses vi väl där Linda? Hoppas att allt är väl med alla inklusive magar!
Flyttar upp... Var är alla fikasugna blivande mödrar? Jennan?! LoG?! Mylo?! Clinan?! Vi var ju många på listan från början. Hoppas precis som igår att alla är pigga och glada, det är i alla fall Pytte i min mage! Kram
Japp,
6 mars kl 12.00 blir kanon för mig. Hoppas nu att det är ett bra ställe, har som sagt inte själv varit dit. Baguetterna och bakade potatisen låter dock supergott så efter att ha läst menyn nu igen är jag superhungrig...
Vi hörs snart igen!
/Malin
Japp jag dyker upp så fort jag bara kan efter simskolan med barnen....ska bli kul att umgås lite med andra gravida....kram..
Jag är också här! Har bf den 14 mars...så jag kan inte lova att jag dyker upp!!!
Jaaa! Då blir vi ju flera stycken. Jennan, du får knipa så att du hinner fika i alla fall