• lindagumman

simrishamn, tomelilla, ystad

Hej! Jag undrar om det är fler här på familjeliv som kommer från Österlen-regionen som jag? Jag har BF i september, men det är inte det viktigaste. Hade varit kul att hitta några som bor lite nära...

• Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad
  • lindagumman

Jag tar också gärna med mig något! Kanske nåt som inte är så sött? Kan vara gott att varva? Får se vad det blir.

Jag ska skicka min mailadress till dig också LoG, är osäker på om jag gjort det... men jag har ju redan fått en vägbeskrivning förresten! Well, jag skickar den ändå!

Hur är det med kaffe/te, orkar du med det LoG? Annars kan vi ju dela upp det med. Jag är inte så förtjust i kaffe nu för tiden, men andra kanske är? Och så vet man ju inte hur det står till om 1½ vecka...

Vi hörs o ses!
    Linda

• Aprilmamma

Jag flyttar åter upp den här tråden. LoG, jag har fortfarande inte hört av dig, väntar på vägbeskrivning. Hur många är vi egentligen?

Jag såg Jennans inlägg om problem med mailinglistor, men det går ju ganska enkelt att lägga upp en egen lista, eller?

• lindagumman

Ja, jag har också undrat hur många vi blir hemma hos LoG på söndag. Det kan ju vara bra för dig LoG att veta om inte annat?
    Så här ser det ut med anslutningen till den här tråden i alla fall:

1. Lindagumman, bor mellan S-hamn och T-lilla på landet. Bf 13 sep (barn 2).
    2. Mylo, bor utanför Ystad på landet. Bf 29 aug.
    3. Malinl, bor i Sjöbo, uppvuxen i Tomelilla. Bf 7 juli.
    4. Aprilmamma, bor mellan Sjöbo o Ystad. Bf 24 mars (heja heja!)
    5. LoG, bor mellan S-hamh o T-lilla på landet. Bf 19 sep (barn 2)
    6. Clinan, bor i Onslunda utanför T-lilla, uppvuxen i Vemmerlöv). Bf 22 maj.
    7. Londres, bor i London, men uppvuxen i Sjöbo, har mamma i Ystad och sommarstuga mellan Ystad och Trelleborg. Bf 13 sep.
    8. Jennan, bor utanför Simrishamn. Bf 14 mars (barn 2).
    9. Anneliej, bor utanför Sjöbo. Bf 21 mars.

Så vi kan bli nio stycken om alla kommer. Men Londres bor ju i London, så jag tror inte att du kommer?? Eller råkar du vara hemma på visit?

Vi syns snart!
    Linda

• clinan

Jag kan tyvärr inte komma! Är inte hemma då! men ni får ha det jätte jätte super kul!!

Kramisar från mej o plutt!

• lindagumman

Synd Clinan
    Nästa gång...

• Londres

Hade forstass varit kul, men tyvarr - det blir inget skanebesok i helgen. Jag far val vanta tills sommaren kommer. Lar bo i sommarstugan mesta tiden da. Ha sa kul!!

• Aprilmamma

Jag ser fram emot söndagen, men vill ju gärna ha en vägbeskrivning (börjar känna mig tjatig...).

• LoG

jag har inte fått allas mail adresser, tänkte skicka till alla samtidigt men men.... skickar den till er mail här o hoppas att jag vet varifrån ni kör..
    ha det
    kram Louise

• LoG

hoppas att ni alla har fått vägbeskrivningen då ajg ej fått svar så antar ajg det jag skulle däremot behöva ändra tiden LITE till kl. 16 opm det går för er då ajg ska hämta min son på kalas 15.30 hoppas det går för er alla
    ska bli kul att synas fast jag inte har en aning om vilka som kommer vore glad om ni kunde maila mig och tala om vilka som kommer !
    taCK
    MVH
    LOUISE

• Aprilmamma

Hej på er tjejer!
    Tackar för igår och hoppas att vi ses snart igen, kanske någon mer nyfiken som hänger på då?

Svar på tråden simrishamn, tomelilla, ystad