• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (aha)

fråga och svara här, vi andra dör ju av nyfikenhet annars...!

själv skulle jag bli skogstokig om erica skrev till min man "private" om snoppar och sånt...

• Petrus

Jag tycker att Erica skriver intressanta inlägg. Det är alltid intressant att läsa det hon skriver. Hon tillför mycket. Jag har heller aldrig märkt att hon har klagat på någon skribent, vilket är bra.

Jag tycker att man inte ska spekulera kring eventuella privata kontakter.

• Anonym (hahaha)

jag säger bara nä skäms du inte TS: tjejer som pratar sådär med upptagna killar som TS gör nu, rena jäkla stötandet på en annans karl är vad det är!!Hur kan du ens??Ingen moral alls. Nu vänder denna tråd till nåt aggro känner jag. Kan inte låta bli att säga detta för jag ser verkligen ner på personer som stöter eller pratar snusk med upptagna personer.
    Varför söker du inte reda på en egen stor kuk att ha och låter de upptagna vara!!Vilken tur att anonym AJ verkar ha moral och heder i kroppen.

• Anonym (aha)

Petrus - och du tillhör väl hennes beundrarskara då, eller?

annars kan jag bara hålla med anonym (hahaha). Lite fegt att vara anonym, javisst, men jag håller mig i alla fall till min egen man.

• Anonym (hahaha)

anonym aha. Jag är också anonym men endast av den anledningen att min sambo har en stor snorre och jag tänkte att skulle jag visa vem jag var skulle en massa snoka på min sida och sen skulle ev nya "ericor" dyka upp och försöka gå emellan. Har vart me om d och det är inte roligt. Jag får hoppas min sambo var lika lojal som anonym aj, men man vet ju aldrig

• Petrus

Till Anonym (aha)!

Ja, jag beundrar Erica! Men inte bara henne. Jag tycker t ex att gladlouise och Jessis verkar trevliga. Och några till, fast de vill nog inte att jag skriver deras namn här.

• Anonym (hahaha)

förresten anonym aha: vet inte hur Petrus kan sitta och hålla erica bakom ryggen för han är helt ointressant för henne tror jag. Läs så ser du vad han skrivit om sin egen zize

• Petrus

Till Anonym (hahaha)!

Jag har ALDRIG skrivit hur stor jag har. Sånt är privat och jag berättar det endast för glada och trevliga kvinnor på FL. Men så mycket kan jag avslöja, när det gäller grovleken är jag mycket mycket nöjd!

• Anonym (hahaha)

petrus du har rätt, du har inte sagt stl på din egen men jag tog för givet att den var mod mindre av att dömma på hur du resonerat om större snoppar. Nåja, ursäkta vad du än har för stl

• Anonym (hahaha)

förresten var jag en natt med en kille som hette Petrus Han hade ganska kort men GROV! Ja jag håller med om att grovleken är viktigare än längden.

Svar på tråden Stora snoppar?