• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Nadjis

Tycker med strl. har betydelse, och föredrar större. Sen kan jag bara håll amed föregående talare. En slak snopp är otroligt ful faktiskt

• mama08

jag har varit med en som hade en giiiiigantisk snopp, att ha ont i 3 dagar efteråt var inte lika kul..!
    men ooooh vilken natt det var

• Hannah76

Fast det är avtändande med män som tror att de har stora (oftast har de "bara" medel..) o tror att det räcker... Vissa förlitar sig för mycket på sin size..

• Anonym (*liten*)

Ja, som sagt - visuellt är en kort men bred i slappt tillstånd finare än en lång snale eller en smal...

I erigerat tillstånd kan det vara fräckt att titta på en lång och grov dock.

När man använder den tycker jag en bred snopp är skönare än en smal, så man känner den ordentligt runt slidöppningen (jag har haft en smalis en gång och den gjorde inget för mig).

Däremot är det inte lika viktigt med en väldigt lång snopp, för det kan göra ont om den stöter för långt in.

Vad gäller analsex (är helt oerfaren och ointresserad för övrigt) - borde det inte vara värre med en grov än en lång?

• Evalina

hejsan! har haft sex med en någorlunda stor, jag tyckte den såg stor ut iaf ;)

det konstiga är att det gick hur lätt som helst att ha sex med denna kille, jämfört med alla (alla o alla sååå många är det ju inte)andra jag haft sex med. och jag tror jag har kommit på varför.

vissa killar har mera "smörjmedel" än andra. denna kille hade perfekt, för jag kunde vara sådär upphetsad och den smet in hur lätt som helst!!

med min sambo funkar inte detta, omöjligt utan förspel som varar skitlänge..kan lätt bli trist och jobbigt.. jag måste vara
    JÄTTE UPPHETSAD för att den överhuvudtaget ska gå å få in..skittradigt men det finns inget att göra.. jäkla "smörjmedel"!!

• Anonym

alla ser vi ju olika på vad vi tycker är gigantiskt och litet. Vad räknar ni som stooor snopp??hur många sentimeter alltså? Min sambo har ca 20 cm när den är hård.Bred är den oxå, vet ej hur Men han räknar jag som stor men inte gigantisk.Fast man kan ha ont nån dag efter man haft sex, inte så kul men ack så snygg den är!

• JustJack

Var ihop med en kille i en period som hade en stor penis (den största jag sett iallafall och jag har sett några stycken). Den var i erigrerat tillstånd över 20 cm lång och vid penisroten var den lika stor som min handled som inte är speciellt smal och feminin.
    Det funkade bra även om man blev lite öm om vi körde på för ofta....

• JustJack

Läste just mitt egna inlägg. Lät vist lite lätt på foten. Jag har ett yrke där man ser penisar ibland och jag tänkte även på det förutom de sängkamrater jag haft......

• Prins William

jag har haft två riktigt "stora"....

den första så vart jag livrädd och sa att den där kommer inte att funka :-S
    men det gjorde den

den andra var "lite" mindre men HELT SUVERÄN!!!!!!!
    wow....den bästa jag har haft!!!!

nu har jag en medel här hemma...den duger...han vet hur man gör

håller med om att storleken HAR betydelse...den som säger annat...hmmm...

William...du är mitt allt!!!
Svar på tråden Stora snoppar?