• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym

Prins William, den bästa du haft är inte den du har nu alltså. Det var ju schysst läsning för din nuvarande....

• Wendigo

Så skönt att man slipper fundera på det där :)

Jag hoppas att ni alla hittar en snopp som är perfekt för er, alternativt finner uppriktig glädje i den snopp som ni nu är födda med. Det blir så mycket lättare så, tror jag..

• Anonym (aldrig mer)

Var med en kille för några år sedan som verkligen hade STOOOOR, säger bara aldrig mer!

Det var liksom inte så att man höll på o så stoppa han in den och man kände wow liksom, näe, fick hålla på o mecka bra länge för att han bara skulle komma in, väl inne kändes det som att jag skulle gå sönder. Kunde dock bli lite skönt en stund efter lite meck, då min kropp anpassat sig. MEN sen kunde man heller inte hålla på så länge för då började det bara göra ont!
    Näe, det där blev inge långvarigt, det kändes ju bara jobbigt att ha sex med honom till slut!

Näe tacka vet jag fästmannens normala, underbara polare. Känns extra underbar numer då den nyligen skjutit in en liten spermie som lyckades hitta rätt!

• Zocute

Jag har, det var fiiiint.....

Men i hästväg vette fan....*rädd*
    men större än genomsnittet var den deffinitivt...

• Smilisen

jag träffade på en när jag bodde i London, första gången jag såg den skrek, go away, halvt hysterisk... gick dock med på att försöka efter lite övrtalning o visst gick det men absolut inte ända in så frågan e väl hur skönt det var för honom.... kan avslöja att den var som en kvinnas underarm, helt sjukt.....

• LykkeLee

Jag gillar kukar (snoppar låter så pojkigt så jag hoppas ni ursäktar) i alla former, längder och bredder. Jag är däremot ganska så tight och "grund" så en alltför stor kan göra ont på mig och det är ju inte så kul...

Jag har ett mycket tillfredställande sexliv med min sambo trots att han är av medelstorlek, men han är en jävel på oralsex och DET är för mig mycket viktigare (plus att han är sexig som få..) men det kanske är en annan tråd.. dessutom så skulle visst tråden handla om man varit med ngn som har en riktig jättedase och ja.. jag har levt med en sådan man...

har man väl slagit yxan i båten får man ro som fan..
  • Elei

jag hade en sån föra nåra veckor sen. fast den va för stor, det var riktigt läskigt! men visst var det sexigt ;)

• Anonym (Nej tack)

Jag träffade en Grek en gång när jag var på semester i Grekland. Han hängde med upp på rummet en kväll. Vi började kyssas och när jag drog av honom brallorna hoppade f¨värsta falukorven fram!

Största kuken jag sett iafl. Fick smörja ordentligt med sololja innan han kunde komma in. Upphetsande att se, suga och ta på jätteballen. Men att få den i musen var inte lika trevligt. Kändes som om jag hade en arm uppkörd i underlivet.

Jag förstår inte hur en del tjejer vill ha en jätte snopp. Dom slår bara i botten och det gör skitont på mig iafl. Min man har en på 16 cm och den är helt perfekt för mig, både längd och tjocklek. Är den längre gör det bara ont.

NN

• sannapanna76

Mhm. Varit med en kille ett par ggr som hade nåt som liknade en termos mellan benen. Snyggt att titta på, och visst fick den plats, men det kändes väl snarare "utspänt" än skönt därnere...

• Anonym (hahaha)

hihihi vilka roliga beskrivningar ni har på snorrarna Termos, stock, falukorv mm. Ja man får sej ett gott skratt här!

Svar på tråden Stora snoppar?