• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym

Kanske det här stämmer:

"Lagom är bäst"

:D

12-17cm och max 'banangrov' tycker jag

• Eyore som ior

Har oxå haft en stoooooooooooooooooooooor och jösses.. trodde jag skulle gå av på mitten*S*det va min första tanke..

Tycker nog en lagom är bäst..

vänligen Eyore som ior

• Anonym (Aj!)

Lagom är faktiskt bäst. Jag har begåvats med en (alldeles för) stor penis och är faktiskt inte ett dugg glad för det. Möjligen om man hade siktat på en karriär som porrskådis.
    Problemen är att vissa ställningar blir riktigt obekväma, t ex kvinnan rider, eftersom hon aldrig kan sjunka ner och slappna av en sekund utan måste lämna en bit utanför. Samma sak där man själv har "lead" så gäller det att hålla igen eller välja en ställning där det "slösas" med centimetrarna.
    Det beror också lite på var hon är i menscykeln. Vissa gånger är djupstötar ännu smärtsammare än annars, ibland kan det funka bättre.

Som sagt extremt stor inget att sträva efter. I varje fall inte på längden.

• Erica27

Du som skrev sista inlägget före detta, du kille, du kan väl skicka ett privat meddelande till dig. Har ett par frågor, men tar dem heller mellan fyra ögon.

• Anonym

nä nu blir man nyfiken vad som skall frågas. Gör det här istället för privat :)

• Anonym (Aj!)

Vet inte hur jag skall uppfatta Ericas önskan? Nog bäst att tillägga att jag har sambo. Kanske bäst att fråga/svara här.

• Erica27

Jag VET att du har sambo, jag läste det. Vill ändå "go private". Så, om du vill och vågar. Jag ska inte bita dig, promise!

• Anonym (Se upp)

Till Aj!

Skyll inte på sambon. Jag tror att du har lurat till dig nyfikenhet. Det är det fulaste som finns att ljuga om storleken för en kvinna, bara sååå lågt....

• Anonym

Till Aj....

hur stor är den nu då?? kom med fakta

*nyfis*

HAHA

• Anonym

du erica27, vad skulle du tycka om nån brud ville "go private" med din sambo, om du nu haft nån?...

Svar på tråden Stora snoppar?