• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (jag vet)

Jag har haft en kille som hade en gigantisk snopp, jag blev nästan rädd när jag såg den. Det var inte så himlans kul att ha sex med honom heller. Den var så lång, så för att kunna ha sex utan att det gjorde allt för ont så kunde han ha 2 händer mellan mig och roten när den var längst in. Inte mycket till närhet, missionären var inte att tänka på. Men eftersom denna kille var extremt lyhörd så funkade det bra i alla fall.

Min nuvarande man har en "normal" och han vet hur man ska använda den, men ibland kan jag drömma om en stor stock (dock mindre än den övanför) att bli spetsad på

• habibty25

usch. nej! det är inte kul att ha sex med en kille som har för stor. ajjjjjjjeeeeee!!

• Anonym

kallar mig anonym nilla

jag har haft 3 killar med stora snoppar,vissa ställningar är sköna,andra är obekväma o gör ont pga snopplängden.
    innan jag fick barn tyckte jag stora snoppar gav mer njutning,men efter barnafödande är det obekvämt,har make med normal size*ler* o det funkar jättebra

• Anonym

Jag kan förstå att tjejjer gillar att se på en stor snopp. Precis som vi killar gillar att se på ett par stora välformade bröst. Sedan har inte brösten någon sexuell betydelse i den meningen.

Tex min snopp är nog helt normal varken större eller mindre. När jag och min hustru har sex så kan jag inte lägga hennes ben på mina axlar och penetrera henne djupt. Den kommer för långt in då. Samma sak gäller när jag tar henne bakifrån hårt.

På skoj så tog vi en dildo och tryckte in den tills det tog stop. Tog sedan ut den och mätte. Hon är 16cm djup. Alltså skulle det inte funka med en 20 cm snopp för henne.

Hon har haft sex med en jätte snopp tidigare. Och enligt henne var det bara obehagligt. Men alla är olika.

Mannen

• Anonym (Evina)

Två jättesnoppar har jag träffat på och det har varit !okay!
    Den första killen hade problem att få "hårt" stånd och den andra killen funkade som han skulle.

Vissa ställningar gör det faktiskt ont i och det vill man ju inte!!!
    Nä lagom är faktiskt bäst, lagom lång o lagom tjock,

• Anonym (Ähhh)

Storleken har ingen större betydelse, det är hur man använder den som räknas.

• Petrus

Även kvinnor som redan har män med stora penisar kanske tycker att det skulle vara spännande att få prova ännu större. Och då kan det bli lite ?konstigt?. Jag tror att män som har stora k*kar uppmuntrar sina kvinnors storleksintresse. Jag tror till och med att män med stora penisar är mer benägna att låta sina kvinnor prova något vid sidan om.

Men då uppkommer genast ett problem. Det är ju inte så lätt för kvinnan att hitta män med ännu större k*kar. Det blir säker en hel del letande. Jag tror att det är bra om både mannen och kvinnan förstår att det kan ta tid att hitta något som är större. Sen tror jag att den största upphetsningen - både för kvinnan och mannen - är under den tid kvinnan letar och provar sig fram...

• Anonym (hahaha)

anonym ähh:storleken har definitivt betydelse, så är det bara!!Skulle inte ens bemöda mej att ha sex med en liten stackare på under 10 cm i hårt tillstånd. Har prövat och NEJ jag är inte stor mellan benen men kände nada!!
    Petrus: Min nuvarande sambo har ca 21 lång och 16 i omkrets, man har ju inte mätt så jättenoga men stor är den. Inte betyder det att han skulle tillåta mej att söka nåt ännu större. Hahaha var får ni sånt ifrån??Vilka ideer.
    Håller med de som säger lagom är bäst, för så är det och min egen är faktiskt lite för stor om man ej är jätteblöt.

• Petrus

Jodu, Anonym (hahaha). Efter några år kan även kvinnor som har tillgång till lite större män, vilja prova något nytt, för att få lite omväxling och fart på lusten.

Det bästa är kanske om kvinnan inte har någon lust att prova något vid sidan om. Men om hon har det så kanske vi män också kan tjäna på det. Vi kanske får ännu gladare och kåtare kvinnor?

Grattis till 16 cm i omkrets. Det är nog ett perfekt mått för de flesta kvinnor??

Svar på tråden Stora snoppar?