• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

humm... min tapp är konstig. När jag kände på den förut var den nästan försvunnen. Alltså: Det brukar ju va en bula ut.. men nu va bulan jätte liten. Jag kunde inte känna på sidorna eftersom det var stopp där av väggen bakom???
    Ska den va så när den är hög? I så fall har min aldrig varit hög.. jag brukar räkna hög när det är svårt att nå.

• Ofir1

Jo men jag har ju inte haft äl än. Lite konstigt i så fall. Men jag skulle inte tacka nej.

• Ofir1

Jessica26: Varför tänkte du på det?

• Ofir1

Hej! Jag har haft nästan positiva äl test i 3 dagar nu (se mitt galleri). Kommer de aldrig att bli positiva??

• Ofir1

pilsa: Ja, det verkar ju va fler som tycker lika. Då hoppas jag på att ett ägg släpper då

Magda84: Jaha, vad bra Att det är just du som säger det ger ju extra hopp. Ingen tvekan om att du haft äl lixom. Grattis föresten (kommer inte ihåg om jag sagt det).

Jag tror att det finns en chans att de är positiva. Mycket pga av att de två första, 50-51, togs kl. 10:00 och 08:30 vilket egentligen är för sent.
    Sen så hade jag druckigt vatten före på samtliga (man ska inte dricka 2 timmar innan testet).
    Idag var testet lite ljusare (ska sätta in bild nu).

Men kan man få mindre pos, som är pos, om man fått starkt pos på äl test tidigare i månaden?

Jessica26: ok, då förstår jag Den är fortfarande jätte hög.

• Ofir1

Havssol: tack för komentaren Ne, det är inte alls kul med långa cyklar.. Är sååå trött på dem nu.

Jag förstår mej verkligen inte på mina äl test..*suck* Se här hur de har blivit i ca. en vecka. (test som är tagna några dagar innan det, finns i känsliga bilder eftersom det blev knäpp när jag la dem i standrad galleriet).
    Tappen har också varit knäpp i ca. en vecka.. Konstant hög och halvmjuk.
    Idag va ju testet ganska starkt.. men flytningarna stämmer inte alls.
    F*n vad krångligt det är. Men lite spännande ändå.

Grattis Myliten och lycka till!!!

• Ofir1

Hej tjejer!
    Skrev detta i går:

"Jag förstår mej verkligen inte på mina äl test..*suck* Se här hur de har blivit i ca. en vecka. (test som är tagna några dagar innan det, finns i känsliga bilder eftersom det blev knäpp när jag la dem i standrad galleriet).
    Tappen har också varit knäpp i ca. en vecka.. Konstant hög och halvmjuk.
    Idag va ju testet ganska starkt.. men flytningarna stämmer inte alls.
    F*n vad krångligt det är. Men lite spännande ändå."

...och funderar fortfarande om någon har nån teori. Jag är medveten om att jag är fruktansvärt jobbigt just nu. Men det är så svårt att låte bli. Om ni är allt för trötta på mej så behöver ni inte svara. Då fattar jag vinken.

Vad skönt att det va bra med den lill* smulan och synd att äl krysset försvann äppelblomman. Hoppas det kommer tillbaka.

åhh..., jag har sååå ont i "livmodern" nu. Typ mensvärk.

• Ofir1

Brodsmulan: Tack så mycket för ditt svar. Det känns så bra att få ett så långt och genomtänkt svar. Då känner man verkligen att någon bryr sig
    Ok, ja det låter som en väldigt logisk teori. Antar att du kollat på den nyaste äl testen. Men är inte 2 september positiv (har markerat det som + på kurvan)? Vill mest veta inför framtiden.
    Men Jag ska verkligen försöka kolla upp det. Jag känner att det är dax att ta tag i det nu. Speciellt eftersom jag har ont förjämnan. Är det till gyn på sjukhuset (kk tror jag) man vänder sig? Hört att det finns privat iaf.
    Ang. teorin att jag skulle vara gravid. Så tror inte jag heller att det är så trolig (mest pga av kurvan). Men jag har funderat på att ta ett test för säkerhets skull. Tänkte börja äta Apiforce i morgon och även om det inte är farligt vid grav så ska man ju va lite försiktig.
    Men hur är dte vid grav föresten. Kan äl test va halv positiva eller är de jämt helt pos?
    Tack för att du är så förstående. Det är guld värt.

• Ofir1

Tack äppelblomman Precis som jag skrav till smulan så betyder det väldigt mycket att ni är så förstående. Känns lite som om jag bara tjatar om samma saker hela tiden. Men som det är nu så ändras ju inte problemen nämnvärt (tänk om man fick tjata om grav illamående då och då ). Även om du inte hade något direkt svar på min fråga så blev jag glad över ditt svar. Tack.

• Ofir1

Brodsmulan: Tack för att du tar dej så mycket tid..*ler*. Ang. open så ska du inte lite 100%-igt på det. Jag är urdålig på att bedömma hur öppen tappen är. Jag har gjort så gott jag kunnat, men eftersom jag har långa naglar (nej, jag river mej aldrig och är skit försiktig) kan jag inte känna mitt på tappen. Den senaste veckan har den inte varit öppen tror jag.. men som sagt har jag egentligen ingen anning. Den är bara medium mjuk och så hög att den nästan sitter uppe i näsan (har inte varit låg på jätte jätte länge nu). Sen har jag märkt att den lutar bakåt också.
    Ja, du har rätt.. jag måste verkligen kolla upp det. De verkar ju jätte skummt med starkt skvaller hela tiden. Tänk om det är något fel. Tack för tipset om vart jag ska vända mej. Kankse ringer redan i morgon.
    Nästan alla äl test är tagna på kvällen (utanför ramtiden 10.00-20.00). Har märk att de tenderar att bli starkare när jag hållit mej längre och inte druckigt (har druckigt innan på flera av dem). Så det lutar nog mer åt att det är LH som spökar. Har inte tagit något test idag än. Får se vad det visar.

Pilsa: Vad spännande det låter. Jag hoppas så att det är en liten som ställer till det för dej. Annars är det ju inte så kul.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*