• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Phhuu.. vad trött jag blir. Vad håller min kurva på med? Vissa tror att mina äl tester 4-5/10, 9/10 kan vara positiva. och jag har sett liknande bilder på tester på internet där de räknas som pos.
    Men om dom nu är det, varför händer det inget då? och varför har mina ältest blivit helt blanka nu. Har min kropp gett upp?

Drömde dock att jag blödde inatt. Förra gången jag drömde det så fick jag mens. Helt otippat då jag inte haft äl än och inte kände något. Får se om det händer något spännande.

• Ofir1

Brodsmulan: jodå, igår tog jag och det finns i galleriet nu. Idag har jag inte gjort det än.. men om några timmar.

• Ofir1

Detta vet jag att försvinner utan vip:
    -Man kan inte se på kurvan när man fyllt i t.ex. cramps. Men man kan fortfarande fylla i det (och det kommer upp igen vid vip).
    -Man kan bara ha två kurvor i Overlayen (men om man satt dit fler när man har vip stannar de kvar.
    -Man kan bara ha två kurvor på den sidan som syns för andra.
    -Temp korr... kan man inte använda.
    -Man kan inte söka på t.ex. "chart like yours". Men man kan söka vanligt.
    -Man får inte utsatt den fertila perioden eller mens perioden (gröna och röda rutor).
    -Man får inte veta om man har haft sex på bra, dålig eller mitt emellan i förhållande till äl.
    -Man får inte veta om man är "probebly fertil" (tror jag men inte säker".

Det va de jag kom på nu iaf..
    man kan fortfarande fulla i OPK, HPT, flytningar och mens.

*ursäkta att min stavning på de engelska orden kanske är kass. Orkar inte kolla ur det stavas.

• Ofir1

Var det något speciellt du tänkte på så kan jag kolla.

• Ofir1

Fru JD: Tack *Tycker synd om mej själv*
    Det är ganska påfrestande att hela tiden leva i ovisshet. Men det finns ju inte så mycket mer att göra än att vänta och vänta och vänta och vänta och vänta och vänta... ja du fattar.
    Blir väldigt glad när ni härinne skriver några goa rader till mej iaf. Då känns det lite bättre.
    Mest "uppmärksamhet" får man ju när man är nära bim och allt är jätte spännande. Då känns det bra att nån kommer ihåg en trotts att man har varit på 'innan äl' i 59 dagar nu
    Om det nu va positivt på nån av dagarna som du skrev.
    Är det då helt omöjligt att jag haft äl enligt kurvan? antar det.. men värt att fråga iaf.

• Ofir1

Brodsmulan: ok, tack det låter ju positivt Jag välkommnar gärna mensen om ca. 4 dagar. Då skulle min kurva bli lika lång som mina längsta (första efter pp stoppet, 62 dagar). Men på ett sätt hoppas man ju att man lyckats (vem gör inte det?) även om det inte är så troligt. Eftersom man är rädd att nästa också bli lika lång.
    Jaja, jag skiter i vad det blir! Allt utom detta iaf

Bäsebus: Det verkar vara det som mest folk tror Hoppas ni har rätt så att detta får ett slut snart. Tack tack..

• Ofir1

Pilsa: Testa säger jag också *nyfiken*

• Ofir1

Fru JD: Har du gratis VIP?? Jag tror att max antalet är 5 för gratis VIP. Kan ha fler med betal. Bara en gissning från mej.

mala78: Ja, det gör jag med Hoppas det går bra i morgon för er och att det är ok.

• Ofir1

Varsogod Tyvärr kan jag inte hjälpa dej med länken eftersom jag aldrig ändrat.
    Tack för hoppandet.. eller..ehh.. det blir lite fel. Men du fattar vad jag menar

Nu tar jag faktiskt och skriver i + OPK på dag 5.. iaf tills nått nytt händer. Man får väl hoppas iaf

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*