• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hej pilsa och smulan!
    Jag tänkte lägga mej i diskussionen ang två streck på det digitala, eftersom jag läste om dem för nån dag sen.

Så här är det:
    Dessa test stickor reagerar både på LH och HCG. Man kan inte med blotta ögat se skillnad på vilket streck det är. Men "apparaten" ser skillnad på ett LH streck och et HCG streck.
    Där för är det omöjligt att läsa av dem för hand.
    De flesta får två streck.

Men jag hoppas att du är gravid pilsa. Har inte kollat din kurva. Men om den går uppåt är det ju positivt. Har hört att många får neg på digital tidigt. Så jag tror absolut inte att hoppet är ute Lycka til!

• Ofir1

Det var visserligen en FL tråd. Men det fanns källhänvisning vilket tyder på att det borde stämma.
    Här kan du läsa själv:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m10767595.html
    Ja, jag vet inte riktigt vad det ska va bra för.. Förvirra stackars kvinnor som väntar på plus kanske?
    Men de vill väl ha någon special effekt.. Annars hade men ju lika gärna kunnat kolla på stickan och skippa den digitala biten.
    Lycka till i morgon. Jag hoppas så mycket på dej!!!

• Ofir1

Hej tjejer!!!
    Är det någon som är inne denna söndag kväll?

Själv håller jag på att bli tokig. Bokstavligt talat!!!!
    Är det någon som vill byta kropp med mej????

Nu har äl testen blivit starka, igen! Har inte testat än i dag. Men det kommer nog va som igår eller lite starkare/svagare.
    phuu.. klagomålet jag skickade till kroppen verkar inte kommit fram Får nog skriva ett nytt.

• Ofir1

Hoppas på dej pilsa!!! *hålla tummarna hårt*

• Ofir1

Bäsebus: Tack för svar.. Jag har tänkt att kolla upp det hos gyn, men jag bara skjuter upp det hela tiden. Dumma mej! Men jag måste väl ta tag i det ganska snart. Man blir ju så trött på det här. Om man får en tid hos gyn pga av detta. Vad är det de gör då? kollar dem öl på något sätt?

• Ofir1

Bäsebus: Tack Behövde nog ett *morr* så att jag tar tag i det

Brodsmulan: Ja, du har rätt du med Agn. tempen så är stigningen inte att lita på eftersom jag försov mej. Tar bort den i morgon om morgondagens temp inte stämmer.
    Pergo låter bra. Kan man få det "bara så där"? Alltså utan utredning och sånt?

Om nu min kropp försöker sig på äl nu och då. Kan det va därför min kurva ser ut så här: /""\/""\/""\... Att kroppen tänker "yaaay nu ska det bli äl av och tempen sjunker.." men sen blir det inget?

• Ofir1

Jessica26: tack. Hoppas att det går bra på VUL:et.

Snice: tack, det låter bra. Vad skönt att det verkar funka för dej.

Jag har nu mailat den VC jag står på väntelista till och frågat vart jag kan vända mej med mina problem. Jag skulle få svar innom 10 arbetsdagar, men jag hoppas att det går snabbare.
    Det kanske tar lite längre tid såhär men det är skönt att få ett svar utan att krångla hit och dit.
    Har dessutom haft en riktigt jobbig mensvärk i dag. Har ju haft mensvärk nästan hela tiden förut, men inte så här ont. Så kanske kommer mensen i morgon eller i kväll.

skrattigtjej: Fy vad jobbigt *Krama om riktigt mycket*. Jag tycker att du gör rätt i att begära utredning. Hoppas att det går bra.

• Ofir1

Brodsmulan: Tack för ditt långa svar. Vi är väl på månad 9 nu om jag räknat rätt. Så det är ju inte jätte tidigt i försökandet. Dessutom har jag ju problem med mensvärk och sånt så jag hoppas att de är sammarbetsvilliga.
    Jag skulle nog räkna mej själv som lite "besatt" just nu. Väldigt mycket mer än tidigare månader (de jag hade äl på självklart). Tror att det påverkar min äl ganska mycket eftersom den försvann samma månad som jag blev "besatt".

• Ofir1

Hej!!!!
    Nu har läkaren jag mailade svarat. Han sa att han skickar en remiss till KK och att jag får en tid om 3-4 veckor.
    Faan vad drygt.. men det är skönt att de är i rullning...
    Glad

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*