Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Nej, jag lär väl också inse att det säkerligen inte blir någon fika för mig heller på fredag...som det känns nu så lär jag ju inte vara friskare då! Men man vet ju aldrig...får se vad dem säger på läkargruppen imorgon!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

ÅH, Grattis Valaina
    En liten buspojke....vad härligt!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Trikarn; skönt att sofforna har kommit nu!!!!

En solstråles mamma, jag har hostat i dryga 5 veckor. Men bihålerna har jag bara kännt av i dryga 1 vecka!!! Och antibiotika har jag idag ätit i 7 dagar!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag blir tokig på våran sjukvård!!! Ringde det telefonnummer jag har ringt de senaste gångerna jag har pratat med dem...efter ca 10 min i telefonkö så svarar en sjuksköterska att jag ska ringa på ett annat telefonnummer!!! Så det var bara att lägga på och ringa på det andra numret...där satt jag i telefonkö i 35 min innan en sjuksköterska svarade!!!! Och inte fick jag någon vidare hjälp... "fortsätt med medicinen, drick gärna honungsvatten för halsen, badda ögonen med kokt vatten som har svalnat" Det hjälpte ju inte mig mycket...det är ju precis som jag har hållit på den senaste veckan smiley Dessutom frågade jag efter någon tablett jag kunde äta istället för alvedon, då dessa inte biter på mig...men nej "du som gravid ska ta det lugnt med tabletter" Men herregud, jag mår ju skit!!!! Är det inte bättre att jag blir frisk så att jag orkar avsluta min graviditet någon gång!!???!!!!!

Suck!!!

Så det är väl bara att krypa tillbaka ner i sängen igen.....och hoppas på ett underverk!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, nej stackars Liam...har han fått lunginflamation!!!!! Usch så hemsk....de ska inte behöva vara så sjuka när de är så små!!! Förstår att du lider med honom...det gör jag med!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Delphia, vad spänande...Då har du kanske bebben hos dig redan innan denna helg är över!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Oj, vad spännande med Sol och bad... Tänk att bebben redan vill titta ut!!! Själv så är jag ju på BF idag...men känner absolut ingenting...men det är nog inte så konstigt! Lille skutt väntar nog tills jag är frisk... Jag har sagt åt han att det är ok om han väntar 1 vecka...men sen vill jag träffa honom

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Hej tjejer..jag vill också följa med på lunch/fika om jag är hemma

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ni tjejer som redan har fått en bebis förut...en liten intim fråga:
    Jag är otroligt svullen i underlivet...det är nästan så att det känns som om det inte får plats mellan benen när jag går....känner mig lite orolig, vad kan det vara för fel???? Ska visserligen till bm vid 14.15 idag så jag får väl prata med henne....men tänkt höra om det var något ni kände till???? Bm har ju aldrig gjort någon gynundersökning på mig...så jag vet inte om jag kan få en idag....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Bm har alltså inte gjort någon gynundersökning på mig under graviditeten menar jag förstår...

En annan fråga, den omtalade slemproppen, hur ser den ut egentligen??? Vissa säger ju att de får ut en del av den åt gången...men hur vet man att det är den?

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3