Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Trikarn och Deighton, tack för svaren!!! Trodde jag dödade tråden hel med mina frågor
    Skönt att höra att jag inte är själv om att vara svullen.....

Trodde jag såg en bit av slemproppen idag, men det var inget blod i den...bara mjölkigtvit (vitare än flytning) och slemmig (snorig) konsistens....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jaha, tjejer...tillbaka från BM och apoteket....
    Det var ingen slemmis som gått...däremot har antibiotikan (istället för att göra mig frisk) gett mig svamp (för första gången i mitt liv)! Så nu har jag varit på apoteket och köpt medicin för det också...blir snart stammis på apoteket!!! Så får vi hoppas att kuren hjälper fort!!!!

Sen bokade vi upp en ny tid den 27/11, men jag hoppas att jag slipper komma dit då...tills dess tycker vi allt att Lille Skutt borde ha kommit ut!!!

Träffade Lillen och Melvin på Coop idag... Åh så söt han var ...så liten och go... Blev lite extra sugen på att få träffa våran lille bebbe då

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Smilla, jaha...då ska jag inte dricka mer Cola just nu då!! Det är det mesta som jag får i mig i socker väg!!!

I och för sig så kom jag just på att jag har druckigt massor med honungsvatten förra veckan mot hostan...då kan ju det ha bidragit lite till att svampen kom (ja, förutom pga antibiotikan alltså)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ja, om jag hade blivit frisk från förkylningen så hade det ju kanske varit värt det...men problemet är ju att jag inte känner mig speciellt friskare Men jag hoppas verkligen att det vänder snart!!! Annars vill väl bebben aldrig titta ut

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, ja jag börjar tröttna nu Men det är väl bara för att jag inte har varit less på graviditeten...nu ställer kroppen till med allt möjligt skit så att jag bara vill att det ska vara över och bebben ska ligga vid mitt bröst

Har i alla fall packat nästan hela BB väskan nu... har laddat batterierna till kameran och videokameran. Och så har jag flyttat in vaggan i vårat sovrum...Så nu får han komma när som....

Men jag tänkte ju fika med föräldrargruppen imorgon och sen luncha med er på fredag...så på fredag eftermiddag skulle ju passa perfekt Tror ni att man kan lägga in en beställning tills dess? *skrattar*

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Atelli, vad jag vet så är det ingen mer fika inplanerad än den som Deighton skrev om idag:

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Har inte hört om något nytt datum för någon kvällsfika...

En solstråles mamma, ja jag är oftast naken när jag sover så jag hoppas att det ska försvinna snart! BM sa också att jag måste fortsätta smörja i 3 dagar efter att det känns som om det har försvunnit...annars kan det komma tillbaka! Frågan är hur lätt det blir om jag måste in till förlossningen... Men vi får väl hoppas att kuren är över innan bebben tittar ut

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Trikarn, jag hoppas verkligen på samma tur...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Trikarn, oj vad med saker du ska göra... Själv ska jag mest vänta på att klockan blir läggdags

Jag går som tur var till en hudterapeut och blir vaxad, så jag behöver inte bekymra mig över att magen är ivägen

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Candyheart, vad kul att "se" dig!! Spännande med första dagen själv....

Jasså, du fick inte bort svampen Hoppas jag får det...annars hoppas jag också att den frösvinner så fort bebben tittar ut!

Fick du mycket blödningar i söemhinnorna?? Inatt när jag var upp och kissade och imorse så kom det nämligen blod på papperet...inte jättemycket, men litegrann! Nu på dagen har det inte kommit något....funderade på om det har med behandlingen att göra!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Valaina, hej och GRATTIS igen... läser gärna din förlossningsberättelse sen!!!!!
    Ska genast kika in hos dig och kolla om jag ser några bilder på underverket!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3