Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Valaina, jag gör massor med kort,...julkort, välkommen till världen kort, födelsedagskort m.m. Har precis pysslat ihop ett 30 års kort... Ska försöka lägga ut lite bilder på de senaste korten...annars har jag bilder på en del lite äldre kort i mitt bildgalleri under pyssel Så självklart vill jag träffas och pyssla!!!! Har fått ca 8 julkort gjorda än så länge...så jag skulle ju behöva göra en hel del till!!!!

Kul att vi blir en del imorgon....Vi ses på spången vid 10.00, dem har öppnat då va???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, åh vad kul.... det är några tjejer från ett pysselforum som ska göra julkort den 26/11, men det är ju inte så säkert att det passar för mig...därför försöker jag göra några lite nu och då

Tog du några kort på julkorten? Så man kan få lite mer inspiration

Lillen, min bebisbok är bara anteckningar om graviditeten och kort på test och mage och ul bilder m.m. Så ingenting om när bebben väl är född...kommer avsluta boken med förlossningsberättelsen och första kortet från BB.....

En "mina första år" bok kommer jag nog att köpa (om man inte får någon i present)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

hej tjejer...
    sitter i telefonkö till läkargruppen, angående min hosta, och det tar lite tid!!!! Jag kommer ner till spången så fort som möjligt!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Tack tjejer...det var jätte trevligt

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Tyvärr så gick det inte som jag hoppats nu när jag skulle hem Vespan vägrade starta!!!! Så efter ett antal förtvivlade försök och samtal till mannen (som jobbar i Sthlm idag) så lämnade jag vespan på stan och tog bussen hem.... mycket irriterande!!! Så när mannen kommer hem vid 19.00 idag så får han åka ner och se om han får igång den, annars vet jag inte hur vi ska få hem den!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

En solstråles mamma, du kan lugnt komma senare...Vi satt till efter 12.00 idag tror jag...

JA, Min man kommer ju inte hem fören 18.30 från stan...så då får vi åka ner och hoppas på att han får igång vespan! Får han det så får jag köra hem den...vilken inte känns så kul så sent...det är ju bäcksvart ute och kallt Men hem måste den ju!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, tack vad gulligt av dig!!!!
    Ja, vi får hålla tummarna att den startar....
    BM ringde föresten senare på dagen...så hon var på jobbet i alla fall!!!! Hon trodde inte att det var någon fara för RS vad gäller min hosta...men hon sa att jag måste försöka sova på dagarna lite eftersom jag inte sover så mycket på nätterna!!!

Sen när vespan krånglade så missade jag ett telefonsamtal, det visade sig vara doktorn som hade pratat in ett meddelande på mobilen att hon vill höra lite hur jag mådde med min hosta...men hon skulle ringa igen...men det har hon inte gjort Hade kännts skönt att få prata med en doktor faktiskt istället för sjuksyrran. Doktorn sa nämligen att hon hade skrivit ut molipekt till mig....Men det känns ju onödigt att äta det igen, har ju redan ätit det i 1½ vecka utan att det har hjälpt något!!!! Jag vill ha något annat!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, fresh milk tror jag att Valaina har köpt bodyn på...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Klistrar in båda fika listorna...lättare att hålla reda på då

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)
    Pia (En solstråles mamma) kommer senare
    Ann-Sofie (jordnöten)

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
    Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet
    Linda - Dillon

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, vad härligt att ni tyckte om profylaxkursen!!!
    Men det lät inte som någon vidare natt du har haft Själv har jag som vanligt inte kunnat sova...somnade mellan 02.00 och 04.00....sen somnade jag igen vid 07.30 - 08.45.... Det är ju inte tillräckligt med sömn precis

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Sol och bad, vad kul med en massa besök hemifrån Men jag kan förstå att det kan bli lite mycket ibland...Du får vila ordentligt när dem har åkt hem sen!!!!

Mi Amore, grattis! Vad härligt att veta att man har gjort ett sådant bra intryck hos chefen

Dillon, hoppas att blodtrycket är normalt!!!!

Nu har det börja hända saker.... vi är ju 6st tjejer i föräldrargruppen, vi ska ha 26/10, 12/11, 12/11, 16/11, 19/11 och 26/11... Men den ena av tjejerna som skulle ha den 12/11 fick den 30/10 och hon som skulle ha den 16/11 fick den 6/11...och hon som skulle ha haft den 26/10 är på BB nu, så vi hoppas!!!! Så nu är vi bara 3 st kvar!!!!! Känns lite konstigt!!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3