Vintermammor fr Västerås 3
Jordnöten, nej det känns ju verkligen inte som om jag blir ett dugg bättre...vilket känns jobbigt!!! Men jag håller tummarna för att det bara behövs några dagar till med antibiotika!!!!
Jordnöten, nej det känns ju verkligen inte som om jag blir ett dugg bättre...vilket känns jobbigt!!! Men jag håller tummarna för att det bara behövs några dagar till med antibiotika!!!!
Nu har äntligen lagt upp lite bilder på våran omgjorda hall.... (under "huset") Det har ju varit klart i säkert 1 månad nu...men ibland tar det tid att få in korten ![]()
Lillen, vad jobbigt att ni fick stanna på BB igen...skönt att ni är hemma nu igen så att ni får koncentrera er på amning och liknande!!! Såg annonsen i tidningen idag....
Ska genast kika in på nya bilder....
Smilla, grattis till det lyckade ul:et
Skrev han **SNOPP** på skärmen för er med??? Eller var ni inte hos norsken på Sibylle?
Det går så bra Krofnica2002, jag skriver upp dig på listan!
Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
Jasmina - Mi Amore
Lina - Längtande Lina?????
Anna - Lillskruttet
Linda - Dillon ? Om jag inte blir sen hem!
bea-sol och bad
lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera
Krofnica2002
För min egen del är frågetecknen väldigt starka!!!! Jag mår fortfarande int bra och jag måste ner på stan idag och uträtta några ärenden...får se hur jag känner mig efter det!!!!
JOrdnöten, jag är så dålig på att veta när man behöver ringa läkaren! Tycker du att jag ska göra det alltså? Borde jag ha blivit bättre av antibiotikan nu? Har ätit den i 6 dagar...
Min position är garanterat horisontal... är helt slut efter mina ärenden på stan
HAr sprängande huvudvärk och det gör så j-a ont i bihålerna så jag tror dem ska sprängas... Det hjälpte alltså inte med frisk luft!!!! Så imorgon bitti ringer jag vårdcentralen igen.....
Lillskruttet, vet inte om det är så att Mi Amore åker direkt ner till fikat efter jobbet... är osäker på hur hon brukar göra!!!
Lillskruttet, oj då...ja då får vi verkligen hoppas att mannen din kommer snart
Jag är så less på denna influensa eller vad det nu är... och för varje dag som går och jag inte blir bättre så får jag ju panik...det är ju bara 4 dagar kvar till bf ![]()
Jag HATAR verkligen att vara sjuk
Vill också orka gå och fika och träffa folk!!!! Vill vara som vanligt igen utan sönder snyten näsa (som blöder hela tiden) utan sönder hostad hals och med bihåler utan snor
Gnäll-Lina är på G....men jag börjar tycka synd om mig nu!!!!!
Nej, det är väl bara krypa ner i soffan igen!!!!