Vintermammor fr Västerås 3
Delphia, ja jag hoppas verkligen att det är så....att kroppen förstår att den måste vänta tills jag blir frisk!!!!
Delphia, ja jag hoppas verkligen att det är så....att kroppen förstår att den måste vänta tills jag blir frisk!!!!
Usch har mest legat i sängen idag... Men var uppe en sväng och slängde ihop några kort mellan snytningarna och hostningarna.... Var ju tvungen att göra ett kort till 40-års festen idag, ett till 30-års festen imorgon och ett till farsdag imorgon.... Så efter att korten var gjorda var jag helt slut!!!! Bilder finns i bildgalleriet under "pyssel"!
Men jag har verkligen försökt vila idag...det är så tråkigt!!!! Så om 1 timme ska vi åka iväg på 40 års festen...men vi blir nog inte där så länge...
Ha en fortsatt härlig helg tjejer!!!
![]()
Trisses, grattis till bebben och välkommen hit ![]()
Jag som har typ närmast till BF är inte ett dugg less på att vara gravid...och tur är väl det, för jag är helt säker på att jag kommer gå över tiden med minst 1 vecka...säkert 2!!! Min mamma gick över tiden med alla oss 3 syskon och min syster gick över tiden med sitt barn...Så det känns som om det kommer att bli samma för mig!!!! Och tur är väl det just nu...så jag hinner bli frisk!!!!
Grattis Candyheart till Meja,...jättefint namn...ska genast in och kika på kort...
Lillen, grattis en en gång, Melvin är också ett superfint namn, kikar in om du också har lagt upp några bilder!!!
Trevligt med fika hos dig Deighton... ska se om mannen min kan köra mig... Valaina vill du åka med i så fall??? Fast först ska jag väl se till att bli lite piggare....men då har jag ju ätit anibiotika i 5 dagar, så jag borde ju känna mig bättre!!!
Valaina, oj då... men som du säger: skönt att dem kollar upp så noga!!!! Hör av dig imorgon så vi får reda på hur det har gått!!
Tjejer, jag tog bort Valaina från fikalistan imorgon
Och på mig skriver jag en massa frågetecken!!!! Jag känner mig inte speciellt pigg....men jag vill gärna komma på fika!!!! Jag smittar i alla fall inte för jag har ätit antibiotika i 5 dagar imorgon!!!! Men allt hänger nog på hur jag känner mig imorgon bitti och hur jag kan ta mig till Skälby, det är ju en bit bort från mig (jag kör ju inte bil)!!!! Men jag hör av mig imorgon bitti!!!!
Tisdag 14/11 kl 10.00
Lotta(Deighton)
Lina (längtande Lina)????
Ann-Sofie (jordnöten)
Sol o bad(Bea)
Sätter även frågetecken på mig på onsdag...för samma sak gäller ju där!!! Det beror helt på hur pigg jag känner mig!!!!
Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
Jasmina - Mi Amore
Lina - Längtande Lina?????
Anna - Lillskruttet
Linda - Dillon
bea-sol och bad
lisa- trikan kanske om mannen inte vill stå och renovera...
Deighton, vad jobbigt att din son har blivit sjuk
Delphia, även du har det tugnt hemma med 2 st sjuka
Själv får jag väl inse mig förlorad mot den här sjukdommen...det blir verkligen inte bättre!!! Näsan är så förstörd så det blöder allt som oftast innefrån när jag snyter mig (som jag gör jämt). Och nu i 2 dagar har jag vaknat med ögonen nästan ihopklippade av var
Så någon fika blir det ju inte tal om!!!!
Men jag tänkte eftersom det var så många som fick lov att hoppa av denna gång...kan vi inte försöka skjuta upp det till kl 10 på fredag eller så???
Sol och bad, jag stannar som sagt hemma!!!! Finns inte en möjlighet att jag orkar ta mig ut på stan...måste försöka bli frisk nu!!! BF närmar sig ju med stormsteg......
Men som sagt om några kan på fredag så skulle ju det vara trevligt....om jag mår bättre då...men det får vi verkligen hoppas, då har jag ju ätit antibiotika i 8 dagar!!!
Sol och bad, vad bra...
Ytterligare en 10.00 fika.... fredag 17/11
Lina (längtande lina)
Bea (sol o bad)