Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Deighton, jag tyckte det lät som om jordnöten kunde komma...men hon har inte varit inne på ett tag tror jag!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, ja det känns inte som om det skulle vara något problem med att knipa...här händer absolut ingenting!!!! Så jag kan säkert luncha på torsdag Undra vart vi ska gå???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Valaina, tack för att jag fick läsa förlossningsberättelsen!!! Usch vad hemskt med "stormvärkarna" skönt att höra att allt gick så bra ändå och att du är nöjd med vistelsen!!! Ska gensast gå ner och kolla efter Elis i VLT!!!!

Deighton, La Pasta låter bra det...tippar på att de har pasta Och det är väl sådant man ska ladda med inför förlossningen?!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30, La Pasta
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Anna (atelli)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Delphia, som du luras Vi trodde ju att du redan låg och snusade bebis!!!
    Då hoppas vi verkligen att det kommer igång snart då!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Smilla, har jag missat något??? Har Bea fått en son???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Grattis BEA till sonen!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Aran, skönt att bebben låg som den skulle... Jag har dock ingen aning om ifall dem kollar med UL på förlossningen...tror däremot inte att du kan ringa och begära ett på Spec MVC, det var våran BM som gjorde det åt oss när vi fick kolla så att inte Lille Skutt låg i säte!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lunchtjejer...ska vi träffas utanför La Pasta? Låg det vid gamla Bars and Stars eller hur var det?? Alldeles vid hörnet av Åhlens alltså....

I så fall syns vi där vid 11.30 då

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, jag gör som dig...är inte heller säker på vart det ligger Men vi lär ju se varandra!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3