Godmorgon...
Eftersom Lillen är offline så hoppas jag att det betydde att dem hade tid för henne *spännande*
Smilla, vad otäck med din svägerska...skönt att allt gick bra!!!
En solstråles mamma, såg dig allt på spicy hot...föröskte vinka några gånger men nu var nog för uppe i ditt just då 
Sol och bad...ja, jag önskar jag orkade ut och gå nu...det gick ju bra förut! Men nu ahr det inte blivit mycket av det!!
Och idag har jag bestämt mig för att jag msåte inse att jag är sjuk...min hosta blev otroligt mycket värre igårkväll...nu har jag även slem i halsen (men det kommer inte upp) och näsan rinner...Har hostat hela natten (tidigare har jag åtminstone varit hostfri på natten!) Så jag känner mig helt sönder hostat och har så ont i halsen att jag knappt kan prata.... Så idag och imorgon ska jag inta sängläge....och försöka bli bättre...har fått en telefontid med en läkare imorgon bitti...får se vad hon säger!! Jag är ju uppbokad hela helgen och vi ska fara och flänga till Sura, Sala och Uppsala....så jag känner inte för att vara sjuk
Nu har jag gnällt kvar....ska strax krypa ner i sängen igen...tar nog med mig en stor kopp te med honung!!!!