Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Lillen, jasså ska du upp till spec MVC imorgon för eventuell igångsättning eller??? Spännande...då är det inte så långt kvar för dig, förhoppningsvis

Vi vill fika med dig också...men vi får väl ta det när din Lille är mogen att följa med

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillen, ja idag får du absolut trycka i dig allt möjligt!! Kolhydrater låter bra...pasta är det ju gott om kolhydrater i, men även i godis... Men det är ju snabba kolhydrater, så de försvinner snabbt.... så du får sprida ut ditt godisätande över hela dagen!!!!

*spännande* hoppas absolut att allt ser bra ut imorgon då, så att du får träffa den lille så snart som möjligt!!!!! Vi är ju alla nyfikna på vad du ahr för en krabat där inne

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Godmorgon...
    Eftersom Lillen är offline så hoppas jag att det betydde att dem hade tid för henne *spännande*

Smilla, vad otäck med din svägerska...skönt att allt gick bra!!!

En solstråles mamma, såg dig allt på spicy hot...föröskte vinka några gånger men nu var nog för uppe i ditt just då

Sol och bad...ja, jag önskar jag orkade ut och gå nu...det gick ju bra förut! Men nu ahr det inte blivit mycket av det!!

Och idag har jag bestämt mig för att jag msåte inse att jag är sjuk...min hosta blev otroligt mycket värre igårkväll...nu har jag även slem i halsen (men det kommer inte upp) och näsan rinner...Har hostat hela natten (tidigare har jag åtminstone varit hostfri på natten!) Så jag känner mig helt sönder hostat och har så ont i halsen att jag knappt kan prata.... Så idag och imorgon ska jag inta sängläge....och försöka bli bättre...har fått en telefontid med en läkare imorgon bitti...får se vad hon säger!! Jag är ju uppbokad hela helgen och vi ska fara och flänga till Sura, Sala och Uppsala....så jag känner inte för att vara sjuk

Nu har jag gnällt kvar....ska strax krypa ner i sängen igen...tar nog med mig en stor kopp te med honung!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Nu har jag pratat med dotorn och hon ansåg mig tydligen vara ett akutfall så jag fick en tid 9.15...så nu väntar jag på att svärmor ska komma och hämta mig (mannen jobbar såklart i Sthlm idag). Så får vi se vad dem säger....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Höna Böna, vad mysigt med 1 års kalas

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Åh, vad härligt för Linda
    GRATTIS till sonen!!!! Ser fram emot att få höra lite om allt sen...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag är tillbaka från läkaren...
    Jag fick tyvärr inte utrett vad jag hade för fel, men det är ingen vanlig förkylning i alla fall... Jag fick molipect för hostan, de vill att jag ska hosta upp slem. Sen fick jag någon svindyr typ av nässpray på recept som jag skulle ha för att mina trumhinnor var insjunkna pga att jag var tjock i bihålerna och resten av huvudet typ!!! Så jag måste "utjämna" som hon sa... Sen fick jag även antibiotika eftersom jag hade varit sjuk så länge...och så vill de ju inte att jag smittar någon på BB (eftersom det är ganska nära tills jag ska ha bebbe!)!

Jag läste på bipackssedeln till sprayen och där stod det att man tog sådant oftast när man hade bihålsinflamation och så läste jag bipackssedeln på antibiotikan och där stod det att man åt den för halsfluss och lunginflamation.... Så det är ganska starka grejor....så en vanlig förkylning är det nog inte!! Så nu ska jag krypa ner i sängen!!!

Men jag säger bara det...bli inte sjuka! Det kostade 473kr att hämta ut medicinerna Förvånad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Tack tjejer!
    Ja det känns helt fördjävligt att jag just nu, 9 dagar innan bf ska behöva äta antibiotika och grejer...har ju hållt mig frisk under resten av graviditeten!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Smilla, åh vad gott det lät med efterrätt.... Kan man få recept kanske???? Inget jag orkar göra nu....men när jag blir frisk så kan jag ju fira

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Valaina, coolt med Europe konsert...det hade jag också velat gå på...dock inte sjuk

Hoppas bebben förstår att han ska ut efter konseten då

Delphia, hoppas att din bebbe också vill komma ut i helgen då...

Själv känner jag som tur är ingenting...och det är jag väldigt glad för...orkar inte med en förlossning nu!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3