• m2rru

Barn i kundvagn ???

Har många gånger sett i affärer att folk har sina lite större barn sittaden i själva kundvagnen. Med ytterkläder och smutsiga skor på sig . Tycker faktiskt att det verkar lite ohygieniskt med tanke på att vi som handlar har ju faktiskt våra matvaror i vagnarna. Må så vara att det mesta är paketerat, men ändå grejerna skall ju in i våra skåp sedan.

Nu vill jag veta om ni verkligen tycker att det är rätt.

Svammelhund - skulle ni hitta mig nån annanstans så hjälp mig hem. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m14441179.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-03 13:27:16:
    Får väl lägga inlägget här, eftersom det verkar inte vara någon som läst den i tråden.

Nu är det ju så att jag har ingen bacillskräck, hur skall jag kunna ha det med 2 stora hundar som är precis överallt, och då menar jag överallt. Men jag har hört massor med personer som reagerar på det. Främst då äldre.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Barn i kundvagn ???
  • Molnet

Vad är problemet? Jag slickar inte på mjölkpaketet direkt?

• BeataBus

Nee där har ju jag mina varor....Vart ska varorna få plats om jag har mitt barn där...??

Tillhör Svamlarna ©
  • Lola Jämtland

Allt går ju att torka av eller tvätta i matväg.....

Inte tusan orkar man byta om på sitt barn för att det ska sitta i vagnen? O utan ytterkläder kanske de fryser.....

//Ät gul snö! Det kan vara öl.
  • IntravenösFylletös

har faktiskt satt min son ner där, tar av han skorna först iofs...
    men sen kan han sitta där och hjälpa mig plocka upp varorna

My name is flaxen...paraflaxen
  • Ronjah

Mig stör det då inte, stoppar inte min unge där själv dock, men det beror på att jag vill ha plats för varorna.

• Anna79a

Så långt har jag aldrig tänkt men NEJ, jag tycker inte d stör om d sitter ett barn i kundvagnen.

♥Mamma till underbara Anton född 050924♥
  • lieh

Min tös på 18 mån för sitta däribland. Jag lägger dock alltid ut min jacka så hon sitter på denna.

• MARIA99

jag låter våra sitta där! Tills det blir för fullt med varor.annars får 3 åringen sitta där. bebisen i bebis stolen på vagnen & 5 åringen får gå brevid. Lugnast på. Har sett många andra som åker så & det är aldrig nån som klagat! Tror knappast de vagnarna är fräscha annara heller så eller att de skulle rengöra dem nångång.
    Har man bakterie fobi får man nog köra med nån egen medtagen vagn

• Etta med kokvrå

Lola:

"Inte tusan orkar man byta om på sitt barn för att det ska sitta i vagnen? O utan ytterkläder kanske de fryser....."

Kan inte ungen gå själv? Är han lam i bena?

Svar på tråden Barn i kundvagn ???