Du måste logga in för att svara i en tråd.

• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • stin a

Vad tråkigt ni  att flera ggr har haft problem med era koder som ska skickas ut automatiskt...det har alltid funkat superbra både för mej och min man med utskick av nya koder..kommer väldigt tidigt då man fortfarande har typ 10st kvar...

• S vali s

stin a: Det har hänt när jag förbrukat fler koder än normalt under kort tid.. Jag ser det inte som något problem eftersom Nordea alltid snabbt skickat ut nya koder utan tjafs

Den late får brått när det blir kväll
  • chrissepisse

För oss fungerade det från början. Problemet kom efter ett tag och de första gångerna skickade de bara ett nytt kort. Det är de två senaste gångerna som de har börjat ifrågasätta och antyda att vi gör något fel.

Vi förbrukar koderna i jämn takt, i snitt fem koder per månad, så ett kort räcker länge. När vi kollar saldon och gör överföringar mellan konton så använder vi förenklad inloggning.

Jag tror, som jag skrev i första inlägget, egentligen inte att det är så stor skillnad mellan de olika bankerna. Vi är bara frustrerade över att de på Nordea inte verkar vara intresserade av att åtgärda ett fel som ligger hos dem. Hade de bara fortsatt skicka korten när vi ringde så fine, men det är trist att argumentera när vi vet att vi har rätt.

• forever love

har nordea o är jäätenöjd!! själv bytte jag till ordea från fd. FSB som jag tyckte var värdelös..

• stin a

Man ska ju inte behöva ringa och säga till om man behöver nya koder om man har haft mycket en månad och förbrukat en fler koder än genomsnittet per månad..
    Det är ju inget att att bråka om från deras sida kan man tycka då de verkligen ser på sin data att det går en del koder ibland fler än vanligt....det är ju bara att skicka ut nya....inget svårt i detFundersam

• Fnutten

Hela min familj har Nordea som bank, även mina föräldrar och syskon och alla vi har varit nöjda. Så olika det kan vara!

• Snossan

Tycker med om Nordea men det finns en grej som jag stör mig på så. Å det är engång koderna som man ska skrapa fram och som tar slut i ett kör. Andra banker har doser som funkar hur länge som helst.

• Snossan

Rokka Jill: jag missade det programmet. Har du lust att dra det lite kort

• Jessica24

För mig har Nordea alltid fungerat utmärkt.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
Svar på tråden varning for nordea