• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • soffi86

tyvarr ar det sa att jag inte bara pratat med en person pa nordea utan snarare 20, inte heller ett bankkontor utan flera.

• AngelMed Kevin

Har haft Nordea i 10år och aldrig varit med om några konstigheter.
    Kanske beror lite på bemötandet man har själv till Banken?

• AngelMed Kevin

Vill inte trampa nån på fötterna men ibland är inte alla kunder speciellt trevliga heller och då kan man inte begära tip top av banken tillbaka.

• Supermamsen

Jag har NORDEA och är nöjd kund

• soffi86

fast om min mamma, min syster, minst tre bekanta och 2 nara kompisar haft problem med dem sa kan det ju inte vara sa att vi alla ar otrevliga...
    och varfor skulle jag vara otrevlig mot en som jag antagligen vill skall hjalpa mig? sen ar det ju inte bara en gng det hant ngt utan det som star i tradstarten. och ar jag saaa otrevlig, ja da ar det ju ett under att jag klarar mig socialt i livet

• AngelMed Kevin

nej det vet ju inte jag..
    Och tro mig..finns många som är otrevliga mot folk på banker , kundtjänst osv utan anledning..

Det är klart det är tråkigt att ni råkat ut för det..Men jag är nöjd Nordea kund.

• Mizax

Är kund hos Nordea och är jättenöjd. På det bankontoret jag går till är personalen väldigt trevliga och hjälpsamma men visst finns det säkert en och annan surkart på Nordeakontor också liksom det finns på andra bankkontor och andra serviceyrken överhuvudtaget.

• AngelMed Kevin

Att propagera för att man inte ska välja Nordea måste ju ha lite mer fakta att stå på.
    Ska till mycket innan jag ska byta bank. Missnöjda kunder finns det överallt, oavsett banker, elbolag, mataffärer osv.

Om Jag råkat ut för något så är det tråkigt..men det finns dom som oxå får mycket bra.. så jag skulle gärna vilja höra bankens sida av det hela innan jag tycker att dom är idioter

• MrsMurphy

Jag är nog beredd att hålla med ts här. Hade ett jäkla strul med Nordea och tillslut blev jag helt galen och gick över till fsb där allt har skötts bra.

Men jag tror inte att man ska säga att Nordeas personal är otrevliga för det är individer, tror det finns lika många rötägg där som på andra banker.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • stin a

Är oxå kund hos Nordea och det är den absolut bästa bank man kan ha....superservice och trevlig hjälpsam peronal...våran bankkvinna är superbra...

Svar på tråden varning for nordea