• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • nysignatur

Jag och hela min familj har varit kunder hos Nordea så länge jag kan minnas och är väldigt nöjda! Har aldrig krånglat med engångskoder, och mitt betalkort strejkar inte oftare än min sambos som har Swedbank. Nej jag har gladeligen kvar mina pengar där

• AngelMed Kevin

rokka jill

spekulera om hon ljuger?
    handlar inte om det för fem öre..menar bara att det finns 2 sidor av historien och tycker inte man ska döma ut en hel bank när man inte har alla kort på borde om vad som egentligen hänt och bankens sida av det hela..

det är ett öppetforum och har all rätt att säga min åsikt.. har aldrig påstått att någon ljuger..det är din egen tolkning

• OZgirl

Jag bytte bort Nordea för flera år sen och bad dem då avsluta alla konton jag hade hos dig. Än idag finns tydligen ett konto kvar, för jag får årsredovisningar från dem på mina resurser (106,xx kronor) hos dem. Värdelöst. Tyckte inte heller att servicen var nåt att hoppa jämföta över direkt.

För mycket av det goda är bara bra!
  • white lilly

Min sambo har Nordea som bank o varje gång vi är där o på flera olika kontor så tar det sjukt lång tid innan man kommer fram till en kassa. Var där 3 minuter efter öppning i förra veckan o fick vänta i 35 minuter när ärendet tog 30 sekunder att utföra. Plus att de är riktigt otrevliga oxå. Är glad att jag inte har Nordea som bank. Jag har Swedbank och där har allt alltid funkat enkelt. De har färre kassor än Nordea trots det går det alltid snabbt att få hjälp med det man ska!

• Springsteen
    Juicy tube De där var jag med om hos swedbank gånger flera så därför bytte jag till ica banken... (men ksa ju byta nu igen )
  • Marline

Oj vad olika det kan vara. Jag är otroligt nöjd med NORDEA. Men det var ju fruktansvärt dåligt det som hänt dig! Hoppas jag slipper vara med om det..

• AngelMed Kevin

men att påstå att jag säger att ts ljuger är ok?

• Rokka Jill

Sen att ni hela familjen råkat ut för en massa konstigheter är ju ganska osannolikt..även om ni nu gjort det..

Även om nu ts råkat ut för det så är oddsen för det inte så höga = maximal otur..

• AngelMed Kevin

OK.. men jag dömer ut HELA nordea bank baserat på vad ts skriver o springer och byter bank direkt!!

Herregud.. det finns 2 sidor av detta och klart det är trist vad hon råkat ut för men jag vill gärna höra den andra sidan av historian inna jag dömer ut en hel bank..vilket tydligen är helt ok att göra.. ifrågasätta ts får man inte göra..

oj oj oj..vilket ramaskri det blir det

• AngelMed Kevin

rokka gill

Står det att jag anser att ts ljuger??? Vart står det?
    Det är din TOLKNING av mitt inlägg..och det betyder inte att det är vad jag skriver..

ÄVEN om ja..eftersom att jag anser att banken har säkert sin sida av detta..

Svar på tråden varning for nordea