• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • AngelMed Kevin

ts

Du tycker jag ärotrevlig för att jag inte håller med dig..
    Hur du läserin det jag skriver och tolkar det..TROTS att jag skriver att det INTE är som du/ni tolkar det..så är ju knappast problemet mitt!

Tycker det är så barnsligt att man inte ens kan ta att man inte tar dig i 100% försvar!!

Och Rokka jill

att jag är sjukt otrevlig..hmm bara för att jag säger vad jag tycker..och att jag anser att det finns 2 sidor av detta`?

Då frågar jag såhär..

Om nån går och pratar en massa om dig på jobbet t.ex för att du sjabblat med något..och alla på jobbet tycker du är en idiot..skulle du tycka det är ok att folk enbart lyssnar på din kollega istället för att prata med dig oxå om vad som hänt?
    Eller skulle du tycka det va helt ok att ingen vill jobba med dig längre pga det dom hört att du gjort..utan att du kommit med din sida av det hela?

• AngelMed Kevin

och rokka jill

vara uppmärksam och ta varningar på allvar..

Har under 10 ALDRIG haft problem med Nordea..dom ggr det varit nåt jag inte greppat har jag ringt och fått bra service..

vad ska jag vara uppmärksam på? överföringar som blir fel ser jag ju direkt och tar problemet då så det är inget jag kan göra förrän felet är gjort i såna fall..

• S vali s

Den otrevliga tonen är det nog fler som står för i den här tråden, men det kanske är ok att vara otrevlig bara man är på "rätt sida" FlörtFundersam

RokkaJill: Ditt exempel om E-ljunga Scooter hade ochså inneburit att en hel drös hade försäkrat att de minsann inte haft det minst lilla problem med sin vagn Fundersam

Den late får brått när det blir kväll
  • Rokka Jill
    S vali s skrev 2006-12-08 12:15:15 följande:
    Den otrevliga tonen är det nog fler som står för i den här tråden, men det kanske är ok att vara otrevlig bara man är på "rätt sida" RokkaJill: Ditt exempel om E-ljunga Scooter hade ochså inneburit att en hel drös hade försäkrat att de minsann inte haft det minst lilla problem med sin vagn Den late får brått när det blir kväll
    jo det e oxå sant.. men tro fan att minst helften hade haft koll på handtaget bättre.. o två hade säkert bytat vagn..
    men som du säger hade man fått uppleva det med =)
  • Rokka Jill
    AngelMed Kevin skrev 2006-12-08 11:37:47 följande:
    tsDu tycker jag ärotrevlig för att jag inte håller med dig..Hur du läserin det jag skriver och tolkar det..TROTS att jag skriver att det INTE är som du/ni tolkar det..så är ju knappast problemet mitt!Tycker det är så barnsligt att man inte ens kan ta att man inte tar dig i 100% försvar!!Och Rokka jillatt jag är sjukt otrevlig..hmm bara för att jag säger vad jag tycker..och att jag anser att det finns 2 sidor av detta`?Då frågar jag såhär..Om nån går och pratar en massa om dig på jobbet t.ex för att du sjabblat med något..och alla på jobbet tycker du är en idiot..skulle du tycka det är ok att folk enbart lyssnar på din kollega istället för att prata med dig oxå om vad som hänt?Eller skulle du tycka det va helt ok att ingen vill jobba med dig längre pga det dom hört att du gjort..utan att du kommit med din sida av det hela?
    har jag sjablatt till det rejält får jag ju skylla mig själv...
  • Rokka Jill
    S vali s skrev 2006-12-08 12:15:15 följande:
    Den otrevliga tonen är det nog fler som står för i den här tråden, men det kanske är ok att vara otrevlig bara man är på "rätt sida" RokkaJill: Ditt exempel om E-ljunga Scooter hade ochså inneburit att en hel drös hade försäkrat att de minsann inte haft det minst lilla problem med sin vagn Den late får brått när det blir kväll
    läser du de första sidorna var ett par andra oxå otrevliga mot ts.. angelmedkevin var dock den enda som tog åt sig. jag är väl den enda som ha gett ts "backup"
  • OlgaMatildah

när jag skulle skicka till soffi86 blev det återigen klödd, nordea kan inte mycket. Min betalning kom inte fram.

• AngelMed Kevin

rokka jill

när tog jag åt mig..snälla förklara det för mig!

• MINI25

Jag har också haft problem med Nordea vid flera tillfällen.

Tack TS för att du skriver om detta, tror det är många som är för lata för att byta bank vid ev missnöje & tror att det är normalt med kommunikationsproblem och feltransaktioner.
    För det är det inte!

Svar på tråden varning for nordea