Du måste logga in för att svara i en tråd.

• soffi86

varning for nordea

Hej alla FL:are!

Vill bara passa pa och varna er for banken Nordea! De har otrevlig personal, gor massa fel (min syster ex bad hennes personliga bankman satta over 2600 till mitt konto och istallet sa forde han over 26000 och nasta gang 1500 istallet for 15000), hor inte av sig nar de pastar att de skall gora det, avslutar konton utan ens vetskap trots att jag har en personlig bankman (det var nu det senaste som nu fick droppen att rinna over). min pb ar till raga pa allt superotrevlig och jag kanner bara att jag ALDRIG MER vill ha med dem att gora + att jag skall varna ALLA jag bara kan. Sa gor inte samma misstag som jag gjorde - att valja Nordea, du kommer angra dig precis som jag gjort + flera bekanta som ocksa upplever problem med "snorkighet" och inkompetens fran personalen. Men att de avslutat mitt konto utan min vetskap ar...jag finner inte ord!
    VALJ INTE NORDEA!

• Svar på tråden varning for nordea
  • Rokka Jill
    AngelMed Kevin skrev 2006-12-08 12:30:14 följande:
    rokka jillnär tog jag åt mig..snälla förklara det för mig!
    Du var den enda som svarade när jag "skällde" ut folk.. medans en del andra skrev som du har jag för mig.
  • linedja

Vi har nordea, och har ALDRIG haft probem med dem. jag tror att det beror mycket på vem man har att göra med. Vilken personlig bankman man har, och vilket kontor man "tillhör". Vi är iallafall jättenöjda med servicen och våran personliga bankman.

Du, ts, har säkert haft en jätteotur, men jag tyckter inte att man kan dra lla över en kam!
    har inte läst hela tråden visserligen, så du kanske har förklarat mer...

Mamma till världens bästa Vilme 051121
  • AngelMed Kevin

ja för att du kommer med påståenden om att jag anser att ts ljuger..klart som sjutton jag tar åt mig då när det va efter mitt inlägg du skrev det.

Anser att jag har rätt att få säga att så inte va fallet.
    Eller anser du dig ha rätt att påstå att folk påstår att ts ljuger pga det sättet du läser in saker på?

• Rokka Jill

asså shit.. hej jag kör en mercedes.. hela ekipaget smulades i sönder.. men det e bara jag som har haft otur....

• Rokka Jill
    AngelMed Kevin skrev 2006-12-08 12:37:43 följande:
    ja för att du kommer med påståenden om att jag anser att ts ljuger..klart som sjutton jag tar åt mig då när det va efter mitt inlägg du skrev det.Anser att jag har rätt att få säga att så inte va fallet.Eller anser du dig ha rätt att påstå att folk påstår att ts ljuger pga det sättet du läser in saker på?
    va? detta ble för invecklat för mig
  • AngelMed Kevin

rokka jill

Så om jag haft min mercedes i 10 år,och just din råkar gå sönder..såska jag sälja min?

Har V70 som har brunnit närfolk kört den..jag har fortfarande kvar min..

Jag drar inte ett helt företag över samma kan och dömer ut..det finns måndagsexepmlar överallt..det betyder inte överlag at hela bolaget är skit..

såå synd att det finns så mycket folk som gärna drar allt och alla över samma kam..ganska sorgligt

• AngelMed Kevin

förstår det rokka jill

inte lätt alla gånger...

• Zocute

Jag har väldigt bra erfarenhet av NORDEA!

• Rokka Jill
    AngelMed Kevin skrev 2006-12-08 12:40:36 följande:
    rokka jillSå om jag haft min mercedes i 10 år,och just din råkar gå sönder..såska jag sälja min?Har V70 som har brunnit närfolk kört den..jag har fortfarande kvar min..Jag drar inte ett helt företag över samma kan och dömer ut..det finns måndagsexepmlar överallt..det betyder inte överlag at hela bolaget är skit..såå synd att det finns så mycket folk som gärna drar allt och alla över samma kam..ganska sorgligt
    men vadå tycker du inte att man ska varna folk?? vi har tex en 850.. det är känt att backen brukar klydda till.. det är den bilens svaghet..
    i många bilforum är det många som beklagar sig.. detta visste vi när vi köpte bilen..
    tänk om folk inte hade berättat.. så besviken man hade varit?
    tack vare denna tråden har jag nu även fått reda på att nordea har ofta problem med deras kortgrej.. att förbindelsen inte finns för tilllfället osv.
    kanske bra att veta?
    Annars kan man ju fortsätta att vara najv, ge alla stora företagen backup o sparka på den som redan ligger,
  • AngelMed Kevin

är det naivt och inte bojkotta något bara för att det finns en del missnöjda kunder?

Ge alla företag backup..?! Ehhh vaddå sparka på den som ligger..man FÅR faktiskt ifrågasätta en konsumet oxå..likväl som man får ifrågasätta ett företag..

Men rokka jill..ja det är MÅNGA saker som är bra att veta..men tro mig..det finns inget företag,bank, butik..som ALDRIG gör fel..det är mänskligt

Svar på tråden varning for nordea