Twid skrev 2006-12-20 01:22:33 följande:
hejhej! åhhh så svårt det ska vara att hitta knoppar till köket...det är lixom 38 knoppar som ska bytas ut och vi vill ju inte bli helt ruinerade...just nu har vi 3 olika knoppar uppe plus dom gammla!!hahah bara för att vänja oss och se om vi gillar några av dom.. her svarta smide, genomskinliga med blått i och silver plupper från ikea... men jag gillar inte någon av dom särskillt mycket..förutom priset:P hahah!men jag har nog insett att vi måste gå upp i pris för att bli nöjda! har någon tipr på vart det finns knoppar? indiska hade förut om jag inte minns helt fel? är dom dyra?tipset med dörrarna är kanon! det har jag sagt ända sen vi flyttade i att jag vill ha vita dörrar! vu har ju även dörrar med fönster på in till vardags rummet! asså vad tänker dom på när dom sätter in bruna dörrar..det är hemskt.. var kan man hitta fina dörr hantag!? vill isåfall ha något med liter snirkel och jox på!vi är ju på jakt efter drömm huset! men vi trivs så bra här! så det känns som att det är värt att lägga ut lite pengar på lägenheten! vem vet drömm huset kanske inte dyker upp försän om 5 år!!nu ska jag gå huse syn;) och se vad jag kan joxa med!!
Kanske värt att lägga en slant på knopparna och få det där lyftet som verkligen är värt pengarna liksom..
OhBabylove skrev 2006-12-20 09:56:05 följande:
SmajlaTrådgardiner???? U lost me Kommer även få gråa dörrar med gråa handtag, har sett nått laminat-plast liknande,tror jag,man kan sätta på dörrar, (med bild?!)Eller har jag sett fel? är dessa lätta att få på o av?
www.josefssons.se/images/products/rd/normal/06238/06238-084joss_0919251.jpg