OJ VILKEN BRA TRÅD, HAR EN trea med min man och sos. vi hade tur när vi fick lägenehten då den skulle totalrenoveras. vi fick välja alla tapeter , kksluckor, skåpsluckor , golvmattor.
visst var det itne så mycket välja på men blev hyfsat bra..ska se om jag kan ta mig i kragen och ta lite kort...
vi valde ek i köket och en plastmatta imitation av tegelgolv...mycket snyggare än den enfärgade mattan man brukar få ,...sen har vi samma golv i hallen och det blev till min stora förvåning rktigt snyggt..ni kan gissa att det var maken som valde golvet..
sen har vi valt parkettplastmatta i sovrummen ch även där ek i skååsluckor så det blev inte alls farligt med många garderober ..bara lite svårt möblera...
vardagsrummet är vi nästan klara med förutom att jag inte har råd löpa en 4 meter gardinstång, vätar att den ska vara på rea s åpnu har vi en sned sådan
annars väntar vi nu i dagarna möbler till lillens rum , bara taklampa och gardiner fattas och jag kan knappt sova bar atänker på hur vi ska göra och var allt ska stå...hoppas tråden är aktiv sen n är jag lagt ut lit ebilder så ni kan komma med massa tips...
det tråkiga rummet är sovrummet men det tar vi tag i sen ,,hara bara en säng än så länge utan ram då jag har svprt hitta ngt jag gillar...
men badrummet får mig att gråta..ljusorangeväggar med några konstiga blommor, massa hål i väggarna, ett skårp i brunt och ett i vitt..toastolen är så äcklig , golvet är skadat men det vill de inte göra ngt åt