God morgon!
Hinner knappt läsa allt ni andra skriver om dagarna, är ju ledig från jobbet numera och sitter inte online på dagarna och hänger med.
Swenglish: spännande med bf nästa vecka! Tror att du blir före Vivs trots alla förvärkar *ler*
Hänger gärna med på lunch nästa vecka - Östgötakällaren är en klar favorit, går gärna dit. Kan dock ej onsdag.
Mannen har varit förkyld hela veckan, men jag har klarat mig so far. Vill inte bli smittad, å andra sidan är en förkylning med halsont något jag fruktar. Betydligt värre med vinterkräksjuka, fy f-n. Peppar, peppar. Kan få lite nojja när jag tänker på att BB-avdelningarna + förlossningen varit stängda för besökare pga kräksjukan. Någon som har koll på vad som händer med den som måste in och föda om smitta råder? Åka till ett annat sjukhus?
Bianca: skönt när vinden är städad, eller hur? Trist med uppkopplingen. Vi ska rensa ur klädkammaren idag, ett stort ont som min man lagt beslag på, men som verkligen måste tömmas och städas ur. Mycket gamla grejer och kläer som finns där inne som suger utrymme.
Blir en sväng till IKEA i helgen igen (pyton att åka dit), måste köpa den där byrån att lägga babykläder i. Det bara rinner iväg pengar just nu...
Ha en fin dag!