Hallå tjejer!
Oj vad det skrivs här.
Zul och Sole- Håller verkligen med om att det suger att betala tillbaka på studielån när man går på föräldrapenning. Var över ett år sedan jag slutade studera, varför jag inte fått börja tillbaka tidigare vet jag inte, men nu förra veckan damp det helt oväntat ner ett inbetalningskort från csn som säger att jag ska betala 2600 kr innan den 28 feb (för 3 mån). Bra framförhållning csn (not) ja som hade tänkt spara nu innan babisen kommer, blev inget med det
Åhh tyckte det va såå himla mysigt när vi lunchade på Örtagården sist, hade jättegärna varit med på lunch i nästa vecka, tyvärr kan jag inte heller tisdag, ska luncha med jobbet då, så måndag eller onsdag passar bättre för mig också (helst onsdag).
Va inne o kikade på den där gulligast.nu som Ginger tipsade om. haha va han e söt den där lilla killen som är dammsugarexpert
Idag har jag lagat mat hela dagen puh. Min pappa, morfar och en kompis har kommit upp från Göteborg för att tillsammans med min respektive hjälpa till med renoveringen i vår lgh i helgen, de ska sätta upp tak, lägga klinker mm. o ja har fått i uppdrag att stå för maten, o det e ju skitjobbigt, har tagit hela dagen o fixa en lasagne så nu e ja helt utmattad o ska krypa till kojs.
Hoppas att alla mår bra och kan sova inatt!
Kram