• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Ginger6

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger

• Lillenlillen

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen

Blir det Östgötakällaren?
  • Vivs

Åååå, grattis, Cirpen!! Vad härligt när det börjar komma lite bebbar i tråden!

En kompis kompis fick också bebis igår, hon var planerad den 19e mars... vattnet gick när hon och killen var på myshotell i katrineholm och firade 10-årsdag! Hon hade kört bilen dit och han hade inget körkort så de åkte tåg till flemingsberg och promenerade till Huddinge
    Sen glömde BM sätta på lustgasen så hon födde helt utan bedövning.. hon hann inte få något annat och hon kunde inte fatta varför inte lustgasen fungerade!! Hemskt ont hade det tydligen gjort... hu!!

Swe - sätt igång med färdknäppen nu!! Jag har en sån DVD med hårddisk, mycket bra och användbar! Tyvärr har min kille fyllt den med motorcykelgrejer...suck

• J79

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79

Grattis Cirpen!

• Swenglish

åååhhh, har så tråkigt! Håller nu på med det där scanningsjobbet jag pratade om förut (scanna in ca 700 sidor och sortera informationen i Excel) och jag tror jag dör snart... Tur att det går att scanna och surfa samtidigt!
    Ringde till Östgötakällaren och de tar inte bordsbeställningar, vilket nästan är ett måste när man är så många som vi... Ska prova att ringa soldaten Svejk.

• Sole

Cirpen när du läser detta - Grattis!!
    Kommer inte ens ihåg om du skrivit att nåt var på G...?

Idag har jag foglossningen från helvetet, vill bara gråta (och puckla på alla människor som INTE erbjöd plats på tunnelbanan idag, onda ögat fungerade inte). Känner mig deppig och ledsen, ville ju gå förbi affären och handla nån god mat att överraska maken med, men han får väl antingen köpa själv eller så får vi ta bilen till nån restaurang, jag kan ju knappt gå...

Swenglish

mediacenter är när du har allt i datorn, musik, bilder, tv etc.
    just med tv-delen kan du programmera in att den ska spela in en hel serie tex så du slipper hålla koll på när de går, spara massa filmer och serier (eller motorcykelgrejjor som vivs kille ). Den kan se ut som en dvd typ och du har den kopplad till TV-skärmen. En inspelningsbar DVD med extra allt kan man säga.

är man tv och filmfreak är det drömmen att ha en sån

• majlinsa

Bamboo Palace har god asiatisk buffe om ni gillar det..
    själv kan jag inte på onsdag

• Vivs

Sole - det låter ju riktigt bra med mediacenter, jag hade inte hört talas om det förut...
    Dåligt av folk att inte fatta onda ögat!! Ska ta mig in till stan och äta italienskt ikväll..hoppas någon erbjuder plats då!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3