• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Björklöv

Grattis Cirpen till lilltjejen!

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv

• Hellur

Vill så gärna följa med på lunchen på ondag. Men tror inte jag kan. Jobbar min sista vecka och ska vara ledit på måndag... Men om min kollega fortfarande är sjuk så måste jag jobba då och ska då försöka vara ledig onsdag istället. Meddelar när jag vet.

Har precis varit på studiebesök på BB-Stockholm. Kändes väldigt bra! Och så fick vi prova lustgasen Den ska jag ha när det är dags!
    Det vart första "fyllan" på ett antal månader

• Sole

Lunch: ONSDAG

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv
    Sole (antagligen)

• Björklöv
    Hellur - Å va' avis jag blir  längtar så tills på torsdag när det är dags för vårat besök på BB Stockholm
  • Swenglish

Sole- låter coolt med mediacenter! Är det en dator också alltså och man har TVn som datorskärm?

• Swenglish

Sole- usch för människor som inte lyder onda ögat! Av de 3 personer som stigit upp för mig var samtliga kvinnor!

• Sole

Swenglish
    jepp det är allt i ett! har även radio förutom vanlig musik som du kan spela. Dessutom är det ju "vanlig" dator så du kan sitta och surfa och titta på Tv-skärmen istället.

jag har ju inte haft problem med det där att folk inte har stigit upp för mig innan och då har det varit kvinnor och utländska män

• Hellur

Swenglish - Kvinnor kan man lita på. I alla fall mer än män i vissa lägen. De som reste sig kanske har varit gravida... Med tanke på att de flesta kan vara egoistiska och nonchalanta.

• Hellur

Ha en trevlig fredag kväll tjejer!

Snart kommer vårat kompis gäng, blir lite mat och kanske poker. Och så kommer nykomlingen i gänget som är snart 3 veckor. Blir nog en del gosa med henne

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3