• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • bianca2

Alla verkar kunna den 23e kl 18.00!
    förslag på var?

• majlinsa

Det finns ett fik på drottning gatan där dom har ett rätt bra utbud av fika.. man fortsätter förbi pub och går en bit.. minns inte vad stället heter..

• Ginger6

halloj!!

Fullt upp på jobbet så man hinner ju inte med i sin favorit-tråd Ang sammandragningar så har jag massvis från och till och följer inget särskilt mönster. Kan vara massor någon natt el under vila och ibland när jag går el stressar...jag tror det är ärftligt för min mamma hade också massor. Försöker att inte tänka på det så blir det bättre! Jobbmotivationen är som för er andra, sjukt låg! Vill bara hem och sova och vänta på bebisen Kan nog bli lååångtråkigt iofs. Jag tycker mat låter som en bra idé, kan bara den 23:e eftersom mannen fyller år den 16de. Swenglish indiska förslag lät bra tycker jag!

Fika/middag i januari: 16e eller 23e
    Swenglish: båda
    Sole: båda
    Vivs: båda
    Majlinsa: båda
    Björklöv: båda
    Frill: båda
    Pippil8: båda
    Bianca2: båda men 23e efter 18.00
    Lillie74: 23:e
    SanniXx: Helst den 23:e. UL den 16:e så det beror på tid..
    Emma3: 23:e
    Ginger: 23:e

• Swenglish

Då säger vi den 23! Ska jag kolla med Indira på Bondegatan om man kan boka bord? Eller är det någon som hatar indisk mat? Just fika blir lite sent tror jag!

• bianca2

Älskar Indisk mat! jag kommer runt 18.15 men det borde väl inte vara ngt problem?

• Emma3

Indisk mat låter bra för mig Jag bor lite utanför Stockholm och är ganska dålig på att hitta så bara ni beskriver bra vart de ligger så jag hittar

Gravid med plutten v30
  • Vivs

Ja, swenglish - kolla om du kan boka bord till alla oss! Indiskt blir bra..

• majlinsa

Indiskt låter bra så länge det finns någon mild rätt.. har aldrig testat indik mat

• majlinsa

Jag har ett litet bekymmer som jag känner att jag vill prata med någon om.. Men ja tar det i tråden och hoppas på att någon har lite kloka ord.

Min sambo har ett brutet båtben i höger handled. Han har äntligen fått tid för operation och detta kommer att ske 14 februari. Efter detta är han gipsad upp till armbågen (var det sista vi hörde) i ca tre månader. Så detta betyder att när den lilla väl kommer så blir det en stor förändrig samtidigt som jag är rätt själv med att göra allt eftersom han inte kan nvända höger hand.

jag ville skriva av mig lite

• Sole

cirpen
    Usch låter inte kul alls med din jobbsituation! Läser till personalvetare och skriver uppsats just nu i arbetsrätt och tycker det är jätteintressant men det är ju en djungel. Hoppas du får bra hjälp och stöd!

majlinsa
    jobbigt att operation kommer när bebis kommer också, om den inte går att skjutas på får han träna att använda andra handen så mkt som möjligt innan bebisen kommer, hoppas det går bra!

idag satt vi hela dagen med vår uppsats, känner mig riktigt flitig och ska unna mig att slappa framför tv:n ikväll (efter jag dubbelkollat våra fotnötter och tittat på vår analys igen *suck*)

BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3