• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Ok, kanske dags att göra ny lista då? Skriv om du kan den 16, 23, båda eller ingen.

Januari-fika

Swenglish: båda
    Sole: båda

• Sole

ha ha nu kom jag på, jag drömde inatt att vi hade fika

intressant att se ifall ni ser ut som i drömmen Flört

BF 26 mars
  • Vivs

Januari-fika!

Skriv om du kan den 16, 23, båda eller ingen.

Vivs: båda

• majlinsa

Båda dagarna funkar för min del.. Jag fikar gärna den 16 och den 23 januari då jag gillar att fika och har inga planer för någon av dagarna.

• majlinsa

Januari-fika!

Majlinsa: båda

• Björklöv

Hej och hallå alla

Har haft en jättebra dag idag!!! Allt har liksom bara fallit på plats känns det som, har äntligen tagit mig för att beställa vagn, en röd kronan som kommer hem i mitten av februari! Sedan åkte jag med svärmor till IKEA och shoppade lite bra att ha saker, så nu väntar jag på att sambon kommer hem och hjälper mig att montera byrån så jag får undan de kläder som ligger lite varstans i lägenheten

Men bäst var nog fyndet jag gjorde på blocket - ett skötbord till badkar för halva priset jmf med nypris!!! Som finns på gångavstånd hemifrån, så snart ska jag springa över och hämta det!

Så just nu känner jag mig sådär härligt harmoniskt gravid

Januari-fika!

Björklöv: båda

• majlinsa

Björklöv: vilket härligt kap

Nu håller jag på och tappar upp ett varmt skumbad.. sedan lite härlig musik till det hela

• Frill

Vivs, tack för skötbordstipsen. Nu har vi bestämt oss för det dyrare, som var uppfällbart. Vi hade pinsamt nog inte fattat den funktionen när vi såg det i butiken...

Vi håller som bäst på att tejpa in hela lägenhetens dörrkarmar och preparera golvet med byggpapp och spånskivor. I morgon börjar byggjobbarna med renoveringen av vårt badrum. Om en månad ska det vara klart, så nu får bäbisen verkligen se till att inte hoppa ut för tidigt. Men det ska bli så skönt att få ett fräscht badrum och nytt badkar tills barnet är här. Undrar var jag ska duscha under tiden bara... Tur nog har vi toaletten separat från badrummet, så mina nattliga kisspauser är ohotade.

Januari-fika!

Frill: båda

• Björklöv

Nu är jag inte alls harmonisk längre... snarare arg, ledsen och mycket förvånad.... Skötbordet var sålt till nån annan!

• Pippil8

Nu blev det fart i tråden igen Alla vill träffas Kul!

Välkommen nyisar, grattis till VG Sole! Härligt det måste ha varit med semester också.

Idag känner jag mig gravid-gnällig - har sovit dåligt flera nätter nu och oroar mig för att det ska fortsätta så i 10 veckor till (och sedan måååånga veckor fast av andra anledningar). Men bebben verkar må bra och buffar och hickar och det är ju viktigast!

Fika/middag i januari:
    Frill: båda
    Pippil8: båda

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3