Hellur skrev 2007-01-19 15:35:07 följande:
Har också börjat få tillbaka tröttheten. Den kommer sakta smygande. Har även börjat få lite sömn svårigheter. Går upp några gånger på toaletten per natt, och ibland kan jag inte somna om om det är runt 3-4 tiden, hur trött jag än är. Dessutom har jag börjat må lite illa. Det kommer och går. Som inatt låg jag vaken och mådde illa bra länge. Är så rädd för att få kräksjuka, men hoppas att det är graviditeten.
Ditt illamående äär förmodligen gravidtiteten, det fick jag förklarat av mig när jag började må illa sent. Alla organ kläms ihop och får mindre plats vilket kan orska illamående.
Frill skrev 2007-01-19 17:32:41 följande:
Hellur, vi är i samma läge som ni. Vi har beställt barnvagn och thats it, mer eller mindre. Men nu har jag börjat småköpa lite kläder, hittade billiga bodys på Lindex igår, och faktiskt hade de några som varken var ljusblå eller rosa.Soffy, visst är det kul med badrumskaos! Men man får tänka på hur fräscht och fint det kommer att bli sen.Bianca, grattis till lägenheten. Det låter ju toppen!Vi ska inte till Sirap och bruncha, däremot till Kumla herrgård i Tyresö. Fast på söndag. Verkar vara ett populärt gravidnöje
vi ska ockås bruncha imorogn, det gör vi ioflrsig ganska ofta, tycker det är ett supertrevligt sätt att umgås med vänner! Dock ska vi till Kaknästornet o bruncha imorgon, det ska bli kul att se om det är trevligt!!
ha en skön brunchdag alla!