• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • majlinsa

SanniXx: har du ingen som kan hjälpa dig? nära vän eller som du känner dig bekväm med?

• Vivs

God fortsättning till er alla! Här är en till som har ätit en massa julmat.. skyller på lilltjejen i magen som är så hungrig hela tiden

• SanniXx

majlinsa: Jag har nog många killkompisar som skulle kunna ställa upp.. haha Ja får se hur jag gör

= Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
  • Medusa2001

God fortsättning allihop!

Har haft en jättefin julhelg hos mina föräldrar, de gläds så över att bli morföräldrar (första barnbarnet, ni vet *ler*).
    Min gamla bästis bjöd hem oss på middag i lördags, hon är i vecka 35 och hade en enorm mage!! Såg både fascinerande och lite läskigt ut..

Nu ska jag måla naglarna och ta en saffransmuffin till!

• murgrönan

För mig återstår ett julbord. Vi ska till svärmor och svärfar ikväll. Jag fattar inte hur jag ska orka äta mer julmat. Vill helst bara ta det lungt framför soffan.Usch vad otacksam jag är. Det är alltid jättemysigt att träffa dem.
    Sen jobbar jag alla mellandagar, tyvärr.

Gud vad tiden går snabbt! V 31 redan, nu är det bara dryga två månader kvar. Min sambo börjar bli nervös. Han håller på att ta körkort också, vote skönt att veta att han kan skjutsa till bb när det är dags . Men annars blir det taxi.

Har börjat drömma om förlossning väldigt mycket den senaste veckan. Någon annan som känner igen det?

• Lillie74

Vad mycket fina saker du köpt/fått SanniXx!!! Har inte kunnat se dina kort förut men man kan det i den nya tråden du la upp, det kanske inte är meningen???
    Har firat jul hemma hos mina föräldrar men ska nu jobba i mellandagarna, tänkte spara på semesterdagarna tills senare och sen kommer man ju ändå vara hemma några månader om ett par månader så jag tänkte att jag lika gärna kan jobba lite.
    Föresten SanniXx, var har du köpt spjälsängen? Den var jättefin, går det att sänka långsidan?
    Hoppas allt har haft en fin och mysig jul!

• SanniXx
    Lillie74: Tack så mycket!! Jag har gjort min sida tillgänglig för alla igen, hade den spärrad förut för dom som inte fanns i adressboken.
    Spjälsängen har jag köpt begagnad, men det är en Brio Moon Lux, fast jag tror att det är den förra modellen än den dom säljer nu.. Men den är jättefin och sidan går att sänka och botten är ställbar i 3 lägen
    = Gravid - BF 12 mars - En flicka (Ida?) =
  • cirpen

God fortsättning till er alla!

Apropå magavgjutning..Jag fick en sådan i julklapp.
    Jag vet att det är tanken som räknas och vill verkligen inte verka otacksam..men det är inte riktigt min grej, samt brösten har ökat från C till E kupa med lite häng..!
    Det skulle just se snyggt ut! Hihi...
    Om nån vill ha den så kan jag ta med den om jag kan komma på nästa fika.... Så kommer den till användning kanske..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3